Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا انگیزه سخنگوی هشتمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت با ابراز رضایت از عملکرد خلبانان جوان نیروی هوایی و کارکنان فنی گفت:به تمامی اهداف از پیش تعیین شده این رزمایش دست یافتیم و رزمایش ظهر امروز با موفقیت به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هشتمین رزمایش فداییان حریم ولایت با بهره گیری از تجربیات خلبانان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، خودباوری و ایمان به توانمندی نسل جوان، اجرا شد.

امیرسرتیپ دوم انگیزه گفت: این رزمایش بر اساس صحنه واقعی جنگ و با استفاده از تسلیحات ساخت داخلی بود.

وی افزود: در این رزمایش انواع موشک‌های لیزری، تلویزیونی حرارتی، راداری و انواع راکت‌ها و بمب‌های هوشمند و سامانه های ارتباطی و جنگالی تولید شده توسط متخصصان صنعت دفاعی کشور مورد استفاده و تست عملیاتی قرار گرفت.

امیر سرتیپ دوم انگیزه اضافه کرد: همزمان با اجرای عملیات‌های رزمی، عملیات مردم یاری با اعزام اکیپ‌های سیار پزشکی و مددکاری با حضور پزشکان متخصص و متعهد نیروی هوایی الهی ارتش در منطقه عمومی هشتمین رزمایش هوایی فداییان ولایت اجرا شد.
وی از اصحاب رسانه در پوشش مناسب و با کیفیت هشتمین رزمایش اقتدار فداییان حریم ولایت قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/م

 

پایان  رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش قدرت نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک گفت: سند تک برگی تمام اراضی ملی در حریم و محدوده این شهرستان به نام سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان، مرتضی باغبانی اظهار کرد: در حال حاضر کل وسعت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان زهک (محدوده و حریم شهر) بیش از ۲۸۴ هکتار است که سند این اراضی در راستای افق شهرسازی آینده این منطقه و بر اساس ماده ۹ قانون جامع حدنگار به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به نام دولت صادر شده است.

وی افزود: تثبیت مالکیت اراضی، کاهش دعاوی قضائی و تأمین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از مهم‌ترین اهداف و مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر اراضی ملی و دولتی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک خاطرنشان کرد: افزایش ضریب حفاظتی، کاهش عوامل تخریب و جلوگیری از تجاوز و تعدی به اراضی ملی، دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن، به‌روزرسانی اطلاعات نقشه‌ها و کاهش اختلافات حقوقی مردم از دیگر مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر است.

کد خبر 751042

دیگر خبرها

  • حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • عملیات نظامی ایران با این حرکت عجیب، موفق به پایان رسید /ماجرای شهادت و مفقودالاثری ۱۸ اسیر چه بود؟
  • تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای نخستین‌بار
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • جنگ علیه غزه وارد هشتمین ماه خود شد