Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین هاشم‌ صوفی درخطبه‌های این هفته نماز جمعه شادگان، با بیان اینکه حضرت زینب (س) بهترین اسوه برای همه جوامع بشری محسوب می‌شود، اظهارکرد: پرستاران متعهد با صبر و حوصله و الگوبرداری از شیوه زندگی آن حضرت روحیه زینب گونه را در بین خودشان تقویت کنند.

وی افزود: حضرت زینب (س) اسوه صبر و استقامت هستند و به این علت، روز تولد آن حضرت به نام روز پرستار نامگذاری شده است که پرستارارن ما با الگوگیری از آن حضرت، تمامی لحظات زندگی خود را صرف نگهداری از بیماران می کنند و تسکین دهنده درد و رنج بیماران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام صوفی در فراز دیگری از خطبه های خود به دیگر مناسب هفته جاری اشاره و بیان کرد: تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۵۷ به فرمان امام خمینی ره  یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است.

وی اضافه کرد: هدف از تشکیل شورای عالی انقلاب هدایت اصول کلی انقلاب اسلامی و نظارت عالی بر جریان این انقلاب بود که برکات بسیاری را برای نظام در بر داشت. بی شک تسکیل این نهاد از دستاوردهای اندیشه های ناب و الهی امام خمینی است.

امام جمعه موقت شادگان در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به تشییع پیکر مطهر سرباز وظیفه شهید سلیم شاوردی در شادگان گفت: شهدا با درک صحیح از زمان و لبیک به ندای حضرت امام (ره)، در راستای تحقق آرمان‌های اسلام، از جان خود گذشتند و ما به عنوان وارثان آنان باید در زنده نگاه داشتن نام و یادشان تلاش کنیم.

حجت الاسلام صوفی در پایان از حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان شادگان جهت حضور باشکوه در آیین تشییع پیکر مطهر شهید سرباز وظیفه سلیم‌ شاوردی در این‌ شهرستان قدردانی کرد.

کد خبر 4509795

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه شادگان حضرت زینب س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ جلسه شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز - سه‌شنبه - به ریاست سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

رئیسی: آموزش و پرورش مسئله اول کشور است

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیات امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند