Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-06@00:01:42 GMT

جابجایی محل شعبه بافق بانک ایران زمین

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۷۹۹۱

در راستای ارتقا و بهینه سازی عملکرد شعب، محل شعبه بافق یزد بانک ایران زمین تغییر کرد.

به گزارش صدای ایران در راستای ارتقا و بهینه‌سازی عملکرد شعب، شعبه بافق یزد با کد 2714 به محل جدید به نشانی: بافق – بلوار وحشی بافقی منتقل شد.
مراسم افتتاح شعبه جدید با حضور پور حسنی مدیر استان، حبوباتی معاون اداری مالی و جمعی از مشتریان صورت گرفت، پورحسنی ضمن خیرمقدم به آقای حسین پور رئیس جدید شعبه و تشکر از زحمات بیکران آقای قاسم زاده رئیس قبلی ابراز امیدواری کردند که با توجه به جابجایی، این شعبه نیز همچون دیگر شعب استان در برآوردن انتظارات مشتریان و تحقق اهداف بانک موفق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشتریان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با مرکز ارتباط بانک ایران زمین به شماره 24809-021 تماس بگیرند.




منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک ایران زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال فاش کرد واشنگتن در حال تغییر محل استقرار ناوگان نظامی خود در غرب آسیا در پی اعتراض بعضی کشور‌های حاشیه خلیج فارس است.

وال استریت ژورنال به نقل از یک مقام اماراتی نوشت: امارات در ماه فوریه گذشته به آمریکا اعلام کرد اجازه استفاده هواپیما‌های آمریکایی از پایگاه هوایی الظفره را برای حملات هوایی به یمن و عراق نخواهد داد.

این روزنامه خاطر نشان کرد: پنتاگون بمب‌افکن‌ها، جنگنده‌ها و پهپاد‌های تهاجمی را به قطر منتقل کرد تا محدودیت‌های امارات را دور بزند.

محدودیت‌هایی که امارات برای آمریکا تعیین کرد، به علت نگرانی ابوظبی از خشمگین شدن ایران در صورت کمک علنی به عملیات نظامی آمریکا، بود.

دیگر خبرها

  • لیوان کاغذی رفیق صمیمی نوشیدنی های گرم و خنک شما!
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • از سامانه راکتی «رجوم» چه می‌دانیم؟/ +عکس
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • تحریم‌های اقتصادی به قالی‌بافان سنتی در ایران ضربه زده است
  • آخرین خبر درباره جابجایی مهمانشهر رفسنجان
  • استفاده محققان از باد به عنوان ابزاری برای جابجایی اشیا
  • جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس