Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@20:43:03 GMT

جنایات 40 ساله آمریکا باید برای مردم تبیین شود

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۸۰۳۵

جنایات 40 ساله آمریکا باید برای مردم تبیین شود

ساری- ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: جنایات 40 ساله آمریکا علیه جمهوری اسلامی باید همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بهار آزادی توسط خطبا، روحانیون و سیاستمداران تبیین شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: آمریکا و نظام صهیونیستی دشمنان درجه یک جمهوری اسلامی هستند و نظام الهی از بدو شکل گیری با دشمنی و توطئه های گوناگون این دو خبیث مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: باید برای مردم دسیسه چینی آمریکا بر ضد نظام الهی تبیین و مشخص شود که آمریکا به رغم شکست های پی در پی همواره در فکر دسیسه چینی است.
خطیب جمعه ساری گفت: هرگز نباید جنایانت آمریکا و همپیمانانش از حافظه مردم ایران حذف شود و همچنین شهروندان تحت تاثیر فریب مظلوم نمایی و اظهار دوستی شیطان بزرگ قرار گیرند.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری اضافه کرد: حمایت از تروریست ها و عدم رعایت حقوق بشر توسط جمهوری اسلامی تهمت ناروایی از سوی شیطان بزرگ برای سرپوش گذاشتن به اعمال ننگینش است.
وی گفت: مردم آمریکا باید با حذف دونالد ترامپ از صحنه سیاست ، کشور و تاریخ سرزمینشان را از دست این ملعون ریاکار نجات دهند.
طبرسی افزود: با توجه به نزدیک شدن جشن پیروزی انقلاب قطعا آمریکا و همپیمانانش خدعه و نیرنگ تازه ای در سر دارند که آن هم با توجه به ولایتمداری مردم، به شکست می انجامد.
عضو خبرگان رهبری گفت: اسکان دهی منافقیت در خاک عراق ترفندی جدید از سوی آمریکاست و ترامپ نادان قصد دارد اینگونه ترور و نا امنی را در منطقه رواج دهد، غافل از اینکه مردم خداجوی ایران اسلامی دوش به دوش سپاهیان، بسیجیان و ارتشیان در مقابل این مکر شیطان بزرگ می ایستند.
امام جمعه ساری با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به بهبود وضعیت معاش مردم تاکید کرد و افزود: مسئولان باید خدمت رسانی و خدمتگزاری به شهروندان را بزرگ ترین افتخار خودذ بدانند.
وی ادامه داد: باز هم به یاد بیاوریم که مردم انقلابی ایران اسلامی با وجود تحریم، تهدید و انواع سختی ها، همواره یار و یاور انقلاب و ولایت فقیه بودند.
طبرسی گفت: هیچ عاملی نمی تواند خدشه ای به جمهوری اسلامی وارد کند مگر ناامیدی و جدایی مردم از نظام الهی.
وی همچنین شصت و سومین سالگرد شهادت نواب صفوی و یارانش را گرامی داشت و گفت: نعمت آزادی و امنیت امروز کشورمان را مدیون مبارزات این دلیر مردان هستیم.
9199/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه 40 ساله مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان صبح امروز دوشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

اهم بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در ادامه می خوانید؛

*حج امسال، حج برائت است. آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد.

*اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ با مباشر قتل و پشتیبان قتل نمی‌شود با روی خوش و ملایمت رفتار کرد.

این خبر تکمیل می شود...

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903390

دیگر خبرها

  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید