Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@16:31:32 GMT

لزوم شفاف بودن بررسی بودجه ۹۸ برای مردم

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۸۳۹۸

لزوم شفاف بودن بررسی بودجه ۹۸ برای مردم

فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه رشت گفت: مجلس طوری بودجه را شفاف بررسی کنند تا مطالب به سمع و نظر مردم برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «رسول فلاحتی»، در خطبه‌های امروز (جمعه، 21 دی) نماز جمعه رشت با اشاره به بررسی بودجه سال 98 در مجلس، گفت: عده‌ای با سیاسی کاری به دنبال پوشیده ماندن بخش‌هایی از بودجه از مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه 58 درصد بودجه کشور به بخش‌های دولتی آن هم شرکت ملی نفت و شرکت پخش و پالایش نفت و گاز اختصاص یافته است، افزود: مجلس طوری بودجه را شفاف بررسی کند تا مطالب به سمع و نظر مردم برسد.

 

امام جمعه رشت اعلام کرد: آسیب‌هایی در 96  و 97 متوجه جامعه بوده که باید بودجه 98 به گونه‌ای تنظیم شود که در سال آینده آسیب‌های جدید متوجه جامعه نشود.

 

وی دربخشی دیگر از سخنان خود به دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم قم به مناسبت قیام 19 دی قم اشاره کرد و گفت: قم مرکز انقلاب است.

 

فلاحتی اذعان داشت: مردم قم همواره در خط مقدم انقلاب قرار داشتند و دشمن از همین جهت، کانون توجه حمله خود را متوجه قم کرده است.

 

وی یادآور شد: انگیزه‌هایی وجود دارد که روحیه انقلابی را در قم کمرنگ کنند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز دشمنان، غافلان و نادانان قم را نشانه گرفته‌اند، گفت: قم نه تنها دنیای پیرامونی خود بلکه دنیا را براساس تفکر ناب اسلامی مدیریت می‌کند.

 

وی همچنین نسبت به توطئه جدید آمریکا در منطقه هشدار داد و اظهار داشت: کشورهای اسلامی با اتحاد از به ثمر نشستن نقشه‌های استکبار جهانی جلوگیری کنند.

 

فلاحتی به سالروز شهادت نواب صفوی و فدائیان اسلام اشاره کرد و گفت: امروز مردم ایران اسلامی قدردان شهیدان هستند.

 

وی با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب(سلام الله علیه) و روز پرستار گفت: این بانوی بزرگ اسلام، عارف به توحید و سرشار از علم بود.

 

امام جمعه رشت، حضرت زینب(سلام الله علیه) را عابده آل علی و بانوی شجاعت دانست و اظهار داشت: ایشان پرستاری دلسوز و مهربان، آراسته به عفاف و ایثار و گذشت بود.

 

وی اعلام کرد: از گرفتاری و مشکلات پرستاران از نزدیک مطلع هستم.

 

فلاحتی ادامه داد: متاسفانه تراز حقیقی پرستاران به جایگاه خودش نرسیده است.

 

وی اظهار داشت: پزشکان اذعان دارند اگر پرستار نباشد نمی‌توانند برای بیمار کاری کنند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه نخست به بیان اصول تربیت اسلامی پرداخت و گفت: بزرگ‌ترین نگاه به انسان از منظر تربیت اسلامی، بنده خدا شدن فرزندان است.

 

وی اظهار داشت: غرب از همه ابزارهایی که برای رسیدن به کمال لازم است، بهره برده اما هنوز گمشده‌ای به نام معنویت دارد.

 

فلاحتی گفت: اولین هدف اسلام در روش‌های تربیتی، پرورش ابعاد وجودی انسان و به جریان انداختن آن در مسیر کمال است.

پایان پیام/162

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی رفسنجانی نماز جمعه حسن روحانی ایران نیروی هوایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شیراز سالگرد مراجع و علماء مراجع لایحه بودجه ۹۸ بودجه۹۸ نماز جمعه رشت لایحه بودجه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، معاون اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: با هدف رصد و نظارت بر بازار مسکن، ثبت همه معاملات املاک و مستغلات اعم از خرید، فروش، پیش‌خرید، پیش‌فروش، رهن و اجاره مسکن در سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور انجام می‌شود.
سامانه خودنویس جهت رفاه حال مردم و بمنظور نظارت و کنترل قیمت مسکن ایجاد شده است تا مردم بتوانند به صورت رایگان قرارداد‌های ملکی خود را ایجاد و ثبت کنند.
 محمد جامع می‌گوید: از ابتدای سال جاری تمامی قرارداد‌های اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان باید در سامانه خودنویس به آدرس https://khodnevis.mrud.ir/ ثبت شوند.
دریافت شناسه رهگیری در این سامانه علاوه بر مشاوران املاک برای مردم نیز امکانپذیر است.

دیگر خبرها

  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • رسالت معاونت پارلمانی تعامل گسترده، شفاف و سالم با مجلس است
  • بودجه هلال احمر متناسب با ماموریت‌های محوله نیست
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی واقعیت دارد؟
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران