Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@19:18:19 GMT

شیعه شدن یک ایتالیایی در حرم مطهر رضوی

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۲۸۷۳۸

شیعه شدن یک ایتالیایی در حرم مطهر رضوی


به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، «کارملو کوکو» جوان ۲۶ ساله از سیسیل ایتالیا با حضور در دفتر مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی و اقرار شهادتین به دین اسلام مشرف شد.

وی انگیزه خود را از اسلام آوردن اینگونه بیان کرد: نزدیک محل کار من مسجدی قرار داشت که در طول روز صوت اذان از بلندگو در ۳ نوبت پخش می‌شد و من باشنیدن این صوت دلنشین بسیار حال خوبی داشتم و به نوعی به این صدا وابستگی خاصی پیدا کرده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با چندین نفر از مسلمانان که در این مسجد نماز می‌خواندند آشنا شدم، اما با این حال هیچ اطلاعی از جزئیات دین و اعتقادات آن‌ها نداشتم.

این جوان تازه مسلمان ادامه داد: سال گذشته در سانحه تصادف رانندگی دچار ضربه مغزی شده و به کما رفتم به‌طوری که پزشکان از بازگشت مجدد من به زندگی قطع امید کردند. یکی از دوستان مسلمانم بعد از قطع امید پزشکان از زنده ماندنم روز‌ها در کنار تخت من حضور داشت و برای من قرآن تلاوت می‌کرد.

این جوان تازه مسلمان افزود: در عالم رویا این صوت دلنشین آرام بخش قلب من بود و حس خوشایندی در من ایجاد می‌کرد. بعد از چند روز که به هوش آمدم تمام پزشکان این اتفاق را یک معجزه الهی می‌دانستند.

وی گفت: بعد از بهبود یافتن، زندگی‌ام تغییر کرد به گونه‌ای که علاقه بسیاری داشتم تا قرآن گوش دهم؛ بنابراین ناخواسته در مسیری قرار گرفتم که تمایلی به بازگشت از آن نداشتم، اما با این شرایط اصلا به دنبال تغییر دین نبودم.

رضا ادامه داد: ارتباطم را با دوستان مسلمانم بیشتر کردم تا اطلاعاتم را نسبت به این دین افزایش دهم و باور داشتم که راهی که انتخاب کرده‌ام من را به آرامش می‌رساند.

این جوان تازه مسلمان در رابطه با انتخاب این مکان مقدس برای مسلمان شدن نیز گفت: تصمیم گرفتم به همراه یکی از دوستانم به مشهد بیایم و از نزدیک با اسلام و مسلمانان آشنا شوم.

وی تاکید کرد: خوشبختی موهبتی درونی است و اگر همه به ندای درونی خود گوش فرا دهند آرام می‌شوند و من هم با حضور در این حرم آرامشم دو چندان شد و تصمیم گرفتم مسلمان شوم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گرایش به اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند

پیکرهای مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در تهران و برخی شهرها تشییع شدند.

به گزارش مشرق، پس از سالها انتظار پیکرهای مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس صبح امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران و برخی شهرها تشییع شدند.

این مراسم در اجتماع بزرگ صادقیون با حضور قشرهای مردم، هیات‌ها و موکب‌های عزاداری تهران برگزار شد.

استان‌های قم، کرمان و قزوین میزبان ۱۴ شهید «گمنام» هستند و ۱۲ شهید تازه شناسایی‌شده هم در استان‌های البرز، خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان تشییع می‌شوند.

دیگر خبرها

  • شست‌وشوی رواق‌های حرم مطهر رضوی + فیلم
  • شست و شوی رواق دارالذکر حرم مطهر رضوی | ویدئو
  • تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • فیلم| تشییع پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده در زرقان
  • شهدای تازه تفحص شده در دزفول و اهواز تشییع شدند
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم مطهر رضوی
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند
  • آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • آئین وداع با پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده در امامزاده نرمی