Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پلیس امارت شارجه، یک مرد اماراتی را که با رفتار غیرانسانی خود در قبال کارگران هندی مقیم امارات، خشم کاربران اینترنت را برانگیخته بود، بازداشت کرد.

حجم ویدیو: 5.87M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

یک شهروند اماراتی روز پنجشنبه ویدیویی از رفتار ضد انسانی خود با کارگران هندی در توییتر منتشر کرد.
وی در این ویدیو، چند کارگر هندی مقیم امارات را در قفس مخصوص نگهداری حیوانات زندانی کرده و از آنان می پرسد که در مسابقه فوتبال امارات و هند، کدام تیم را تشویق می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارگران در ابتدا از تیم هند نام می برند، اما با تهدید مرد اماراتی، ناگزیر اعلام می کنند که تیم امارات را تشویق خواهند کرد!
انتشار این ویدیو موجی از خشم را در میان کاربران توییتر برانگیخت و اقدام مرد را "تعصب فوتبالی کور" توصیف کردند و خواهان برخورد شدید با وی شدند.
در ادامه پلیس شارجه با انتشار بیانیه ای، اقدام فرد مذکور را مخالف با قوانین امارات و آداب و رسوم مردم این کشور دانست و فرد هنجارشکن را به مراجع قضایی معرفی کرد.
اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

عروسی در اصلاندوز به عزا تبدیل شد! پشت پرده توقیف آمبولانس در اهواز توقیف آمبولانس با بیمار خردسالش در جاده اهواز / پلیس راهور تکنسین ها را دستگیر کردند! این دختر 18 ساله صیغه 100 هزار تومانی بود / مرجان دخترش را اختیار مردها گذاشت ! تجاوز به دختر 16 ساله توسط مرد بدنساز + عکس عکس سلطان بی سواد / این مرد کارخانه 10 هزار میلیاردی را 70 میلیارد از خصوصی سازی ایران خرید ! + جزئیات زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد بی آبرویی های تصویری از زهرا امیرابراهیمی و هلالی تا زیبا بروفه و شهریاری/خشونت اینستاگرامی! + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 زن رونالدو را رسوا کردند / در تنهایی سیاه فوق ستاره پرتغالی چه بر زن جوان گذشت؟ + عکس تصادف عجیب و مرگبار اتوبوس مسافربری با تانک + عکس خانم آرایشگر پسر جوانی را کشت / این پسر فیلم خصوصی نامادری و پدرش را دیده بود! + عکس درگذشت هنرمندی که تخت جمشید را به آرژانتین برد فیلم / شکنجه دختران و پسران توسط سربازان صهیونیستی دستگیری مردی که زنگ خانه ها را لیس می زند! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: زندانی پلیس اخبار حوادث جام ملت های آسیا مرد مسابقه فیلم هندی امارات عکس زن فیلم دختر جسد صبح آب قتل معلم پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبح امروز، تیتر «گزارش یک شهروند از قتل عام درختان توسط شهرداری» در فضای مجازی خبرساز شد. در این فیلم، نشان داده می‌شود که تعداد زیادی درخت، در ضلع غربی باغ موزه قصر، درست در مجاورت دیوار نیروی انتظامی، این درخت‌ها قطع شده اند.

 رکنا خبر داد این درختان دچار آفت و خشک شده بودند. برای این درختان در کمیسیون ماده ۷، مجوز قطع صادر شده است. 

مشخص شده است که این قطع درختان، به جهت رفع خطر، به منظور آسیب نرسیدن به شهروندان انجام شده است.

منبع: رکنا

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ماشین گلزنی قایدی از کار افتادنی نیست / تساوی اتحاد کلبا و النصر در لیگ امارات
  • آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد