Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در بدو ورود به شهر فردوس با حضور در مجتمع فرهنگی گلزار مطهر شهدا به مقام شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی» مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور عصر امروز جمعه (۲۱ دی) به منظور شرکت در همایش نکوداشت خیرین و خادمان موکب موعود (عج) فردوس وارد این شهر شد و مورد استقبال مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان، معاون فرماندار فردوس و جمعی از مسئولان محلی و فعالان کانون های فرهنگی هنری این شهر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر ارزانی در بدو ورود به شهر فردوس با حضور در مجتمع فرهنگی گلزار مطهر شهدا به مقام شامخ شهیدان انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی با قرائت فاتحه و اهدای گل ادای احترام کرد.

 

وی همچنین با حضور بر سر مزار سید محمدعلی طبسی مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر فردوس با قرائت فاتحه، یاد وی را گرامی داشت.

 

بازدید از کانون فرهنگی هنری موعود(عج)، افتتاح نمایشگاه کانون، دیدار با امام جمعه فردوس و شرکت در همایش نکوداشت خیرین و خادمان موکب مهدی موعود (عج) از جمله برنامه های دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در سفر به فردوس است.

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه آیت الله هاشمی رفسنجانی شیراز حسن روحانی ایران نیروی هوایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سالگرد مراجع و علماء مراجع دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

 حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد،گفت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه (س) در تمام شهر‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا (ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

 خداداده با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، عنوان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت (عج) است.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد