Web Analytics Made Easy - Statcounter

   

ورزش هایی هستند که می توانید با آرامش کامل در خانه خود انجام دهید. ورزش های شکم، بازو، ران و… می توانید به اندام دلخواهتان تنها با استفاده از وسایلی چون صندلی، وزنه مچ پا و توپ پیلاتس در خانه برسید.



ورزش شماره ۱ برای لاغر شدن در خانه

از وزنه مچ پا برای عضلات کفل و داخل ران استفاده کنید. با حالت چهار دست و پا شروع کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از پاها را به پشت بلند کنید. این ورزش را در ۳ مجموعه ۱۰ تایی انجام دهید.

ورزش شماره 2 برای لاغر شدن در خانه

در این حرکت جهت داشتن تعادل صندلی را با دو دست نگه دارید. روی انگشت ها بایستید و زانوها را در جهت انگشت ها خم کنید. درست مثل حرکت پلیه در رقص باله و تا جایی که می توانید در این حالت بمانید.

ورزش شماره ۳ برای لاغر شدن در خانه

در این حرکت نیز از صندلی استفاده کنید. توپ پیلاتس را بین ران ها قرار دهید و پاها را ۹۰ درجه خم کنید. در همان بمانید و یک دقیقه توپ را با فشار پا به داخل و بیرون فشار دهید. این ورزش چربی های ران را می سوزاند. برای انجام پیشرفته این ورزش پاشنه ها را بلند کنید و پاها را روز انگشتان قرار دهید.

ورزش شماره ۴ برای لاغر شدن در خانه

برای ورزش شکم از توپ پیلاتس استفاده کنید. به پشت دراز بکشید، توپ را زیر تیغه های شانه ها قرار دهید، زانوها را خم کنید و سر را روی زمین قرار دهید. با فشار آوردن به ماهیچه های شکم قسمت بالاتنه را مثل حرکت کرانچ بالا بیاورید.


منبع: سیمرغ

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ورزش لاغری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۲۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است

به گزارش قدس آنلاین، «سامح شکری» وزیر خارجه مصر در این باره اظهار داشت: ما تمایل به ایجاد یک کشور فلسطینی و از بین بردن این خشونت ۷۰ ساله علیه فلسطینی‌ها داریم.

وی با اشاره به تهدیدهای رژیم صهیونیستی به حمله زمینی به رفح نیز تاکید کرد: جامعه بین‌المللی راه حل نظامی در رفح را نمی‌پذیرد و چنین اقدامی منجر به ایجاد یک بحران انسانی در آنجا خواهد شد.

شکری افزود: پیشنهادی برای آتش بس در غزه روی میز است و منتظر تصمیم نهایی اسرائیل و حماس هستیم.

وی همچنین تاکید کرد:ما باید شروطی را وضع کنیم که منجر به مشارکت حماس در ایجاد کشور فلسطینی شود.

وزیر خارجه مصر همچنین خاطرنشان کرد: تا زمانی که اشغالگری وجود داشته باشد، طبق قوانین بین‌المللی دلیلی برای مقاومت وجود خواهد داشت.

مقامات رژیم صهیونیستی مدتی است که تهدید به انجام حمله زمینی به رفح می‌کنند اما در نتیجه فشارهای بین‌المللی تا به این لحظه اقدام به این کار نکرده اند.

گفتنی است؛ پس از گذشت ۲۰۶ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۶ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود
  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • بدون شرح با یک دنیا حرف (عکس)
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • چربی مهمی که در هنگام لاغر کردن نباید بسوزانید
  • دلیل لرز و بدن درد بدون تب چیست؟