Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:11:31 GMT

هافبک بارسلونا؛ نامزد جایزه اسکار! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۰۴۷۵

تمارض عجیب بازیکنان بارسلونا در دیدار مقابل لوانته، در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، دیشب بارسلونا در جریان بازی رفت کوپا دل ری در خانه لوانته با نتیجه دور از انتظار 1-2 مغلوب شد تا احتمال صعود این تیم به دور بعدی به مخاطره افتد، اما یکی از سوژه های مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی، تمارض عجیب سرخیو بوسکتس و یسپر سیله سن در این بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در یک صحنه بازیکنان لوانته در حال ارسال کرنر به روی دروازه بارسلونا بوده و در حالیکه بازیکنان دو تیم مشغول یارگیری در محوطه جریمه بودند، به یکباره و بدون کوچک ترین برخوردی، سیله سن و بوسکتس نقش بر زمین شدند و از درد به خود پیچیدند.

 

تصاویر نشان می دهد که هیچ اتفاقی بین مهاجم لوانته و بازیکنان بارسا رخ نداده و اساسا حرکتی که همزمان باعث شود دو بازیکن اینگونه نقش بر زمین شوند، کمی دور از ذهن است.

 

کاربران توئیتر معتقدند سرخیو بوسکتس و یسپر سیله سن می توانند با این نقش آفرینی نامزد دریافت جایزه اسکار شوند و شاید این جایزه معتبر سینمایی به آنها تعلق گیرد.

 

 

 

سرخیو بوسکتس بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو بوسکتس بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا

رئیس باشگاه بارسلونا به سرمربی این تیم که تصمیم گرفته یک فصل دیگر به کار خود ادامه دهد، وعده‌ای امیدوار کننده داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، در ملاقاتی که ژاوی با دکو مدیرورزشی باشگاه بارسلونا قبل از رفتن به منزل خوان لاپورتا جهت اعلام تصمیمش برای ماندن روی نیمکت بارسلونا داشت، آنها درباره آینده صحبت‌هایی داشتند. در حالت عادی این اتفاق جدیدی نیست، چرا که به طور معمول مدیریت ورزشی باشگاه و کادر فنی آن با یکدیگر درباره برنامه‌های آینده تیم صحبت می‌کنند. این بار اما دکو وعده‌هایی برای ژاوی داشت که لاپورتا هم آن را تأیید کرد.

در واقع یکی از دلایلی که ژاوی به ماندن در بارسلونا تا پایان قراردادش یعنی تابستان سال 2025 رضایت داد، همین وعده‌ها بود. مهمترین دغدغه کاپیتان پیشین بارسایی‌ها محدودیت‌های مالی باشگاه برای خرید مهره‌های موردنظرش در تابستان امسال بود اما لاپورتا در جلسه‌اش با ژاوی به او اطمینان خاطر داد که با وجود مشکلات اقتصادی، در پایان فصل جاری خریدهای مهمی برای تقویت تیمش صورت خواهد گرفت.

وعده‌های لاپورتا به ژاوی اما مستلزم وقوع یکسری اتفاقات خاص است که بدون شک مهمترین آنها فروش برخی از بازیکنان تیم با ارقامی است که خزانه باشگاه را به اندازه هزینه خرید بازیکنان جدید پر کند. حتی به فرض موفقیت در فروش بازیکنان با ارقامی ایده‌آل، بارسلونا برای اینکه مجاز به سرمایه‌گذاری یک درصد از رقم فروش‌هایش برای خرید شود، ابتدا باید حساب‌های مالی‌اش را تراز کند. یکی از راه‌هایی که لاپورتا باید انجام دهد اما اجرایی شدن‌ آن مشخص نیست، مذاکره مجدد با شرکت تولید لوازم و پوشاک ورزشی نایکی برای عقد قراردادی جدید است.

تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی

رئیس کاتالان‌ها در نشست مطبوعاتی اعلام خبر ماندن ژاوی، گفت: ما می‌خواهم بهترین قرارداد بازار را داشته باشیم». تنها در صورتی که این اتفاق یا نظیر آن رخ دهد که منجر به تراز شدن حساب‌های مالی باشگاه شود، بارسلونا مشمول قانون «یک در ازای یک» لالیگا برای خرید بازیکن خواهد شد. آخرین قرارداد نایکی و بارسلونا سال 2018 بسته شد و این قرارداد تا سال 2028 اعتبار دارد. گفته می‌شد که به موجب این قرارداد بارسلونا سالانه 105 میلیون یورو درآمد خواهد داشت که البته در اواخر سال گذشته برخی منابع خبری اعلام کردند این رقم 85 میلیون یورو است. با این اوصاف لاپورتا امیدوار است که بتواند شرکت آمریکایی را متقاعد کند در فاصله 4 سال مانده به پایان قرارداد فی‌مابین، قراردادی جدید با کاتالان‌ها امضا کند.

ژاوی در شرایطی که به وعده‌های لاپورتا دل بسته است که به نظر می‌رسد فاصله زیادی تا تحقق آنها وجود دارد. بارسلونا نقشه راه برای اجرای پروژه برنده‌اش را دارد اما اینکه آیا این نقشه تا آغاز اردوهای پیش فصل و شروع مجدد ژاوی و شاگردان برای فصل بعد، منجر به تحقق وعده‌های لاپورتا شود مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • دلیل انصراف نامزد‌های جایزه قلم آمریکا چه بود؟
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز