Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@13:27:02 GMT

ترکیب منتخب فوتبال اروپا در سال ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۰۵۲۴

ترکیب تیم منتخب یوفا در سال ۲۰۱۸ اعلام شد.

به گزارش تابناک ورزشی، ترکیب تیم منتخب یبه گزارش خبرگزاری تسنیم، با پایان رأی‌‌گیری از کاربران سایت یوفا، اتحادیه فوتبال اروپا ترکیب تیم منتخب قاره سبز در سال 2018 را اعلام کرد که مطابق انتظار رئال مادرید قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان بیشترین نماینده را در این تیم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دروازه‌بان تیم منتخب یوفا در سال 2018 مارک آندره‌تر اشتگن سنگربان آلمانی است که فصل گذشته با بارسلونا قهرمان لالیگا و جام حذفی اسپانیا شد.

در خط دفاعی 4 نفره این تیم هم سرخیو راموس، رافائل واران و مارسلو سه مدافع تیم فوتبال رئال مادرید و ویرجیل فن‌دایک از لیورپول، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته‌اند. در این میان واران علاوه بر لیگ قهرمانان، در سال 2018 به همراه فرانسه قهرمان جام جهانی 2018 نیز شد. خط میانی تیم منتخب یوفا سه بازیکن دارد که عبارتند از لوکا مودریچ از رئال مادرید، بهترین بازیکن سال 2018، انگولو کانته بازیکن فرانسوی چلسی و و ادن ازار، هافبک بلژیکی چلسی.

در خط حمله سه نفره تیم منتخب یوفا کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن که با خروس‌ها قهرمان جام جهانی 2018 شد، لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا و کریستیانو رونالدو مهاجم فعلی یوونتوس که فصل گذشته با رئال مادرید فاتح اروپا شد قرار گرفته‌اند. در زیر درصد و تعداد آرایی که هر یک از بازیکنان تیم منتخب کسب کرده‌اند را مشاهده می‌کنید:

منبع: تابناک

کلیدواژه: اروپا تیم منتخب ۲۰۱۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و از مدیران این باشگاه خواست که پیراهن شماره پنج را به تن کند تا بسیاری از هواداران به این ترتیب از علاقه او به زیدان مطلع شوند.

عملکرد درخشان این ستاره انگلیسی در زمین باعث شد که خیلی زود خودش را به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین بازیکنان جوان فوتبال اروپا معرفی کند و زیدان هم در طول این مدت بارها نمایش او در ترکیب رئال را مورد تحسین قرار داده است.

این بازیکن در طول چند ماه اخیر دیدارهایی با این ستاره فرانسوی سابق رئال هم داشته و بارها در تمامی گفتگوهایش اعلام کرده که او بازیکن مورد علاقه‌اش بوده و از بچگی دیدارهای او را در رئال مادرید دنبال کرده است.

بلینگام در آستانه بازی حساس برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یک برنامه سرگرمی حضور پیدا کرد و کارت‌های بازی بازیکنان مختلف به او داده شد و در طول این برنامه درباره بازیکن محبوبش از او سوال شد که پاسخ داد: «بازیکن محبوب؟ زیدان. او احتمالا از این که من همیشه درباره‌اش حرف می‌زنم خسته شده است.»

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است