Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:59:21 GMT

کاتانچ: ترکیب تیم را لو نمی دهم

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۰۶۱۲

کاتانچ: ترکیب تیم را لو نمی دهم

سرچکو کاتانچ و علی عدنان پیش از دیدار فردای تیم ملی عراق مقابل یمن در نشست مطبوعاتی شرکت کردند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش "ورزش سه "، سرکو کاتانچ سرمربی اسلواکیایی تیم ملی عراق ابتدا در خصوص دیدار قبلی این تیم مقابل ویتنام  گفت :« ما دیدارمقابل ویتنام را فراموش کرده ایم و خودمان را برای  رودر رویی مقابل یمن آماده کرده ایم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


 در ادامه علی عدنان کاپیتان تیم ملی عراق که همراه با سرمربی تیم در نشست حضورپیدا کرده بود نیز گفت:« بازی مقابل ویتنام به علت این که اولین بازی ما در تورنمنت بود از اهمیت زیادی برخوردار بود وخوشبختانه ما توانستیم در این بازی پیروز شویم و ما تمام سعی خود را می کنیم تا در برابر تیم ملی یمن هم برنده بازی باشیم.»


 کاتانچ نیز با اشاره به بازی مقابل ویتنام نیز اضافه کرد:« بازی دربرابر ویتنام بر خلاف تصورهمه بازی بسیار سختی بود  و ما خیلی خوش شانسی بودیم که در این دیداربه پیروزی رسیدیم.


 در مورد یمن  هم تقریبا اطلاعات کاملی دارم و می توانم حدس بزنم مانند ویتنام بازی بسته ای را ارائه می دهند  و در عین حال به دنبال این هستند که در همان دقایق اول به گل برسند .»


 وی در ادامه در باره دو بازیکن این تیم هم گفت:«در مورد علی حسنی باید بگویم که مصدومیت او برطرف شده است و او پا به پای دیگر بازیکنان امروز تمرین کرد و اگر صلاح بدانم از او در ترکیب تیم حتما استفاده خواهم کرد .در خصوص طارق همام هم همانطور که دیدید او بازیکن بسیار خوبی است و چناچه از او انتظارمی رفت  حضورش دربرابر ویتنام نتیجه بخش بود.»


کاتانچ در ادامه صحبت هایش خاطر نشان کرد:« ما باید تمرکز مان را بیشتر کنیم و بدانیم که همواره ارنج اولیه باعث پیروزی ما در بازی نمی شود و بازیکنان تعویضی می توانند به نوبه خودشان تاثیر گذار باشند.»


 بعد از صحبت های کاتانچ  دوباره نوبت به علی عدنان رسید و او نیز در ارتباط بازی فردایشان مقابل یمن گفت: « ما هرگز تیم ملی یمن را دست کم نمی گیریم  چرا که می دانیم این تیم برای خیلی از تیم ها دردسر ایجاد کرده است و باید دراین بازی با  حاشیه امنیت فراوان بازی کنیم تا مثل دیدار گذشته دچار مشکل نشویم»
کاتانچ درخصوص ارنج اصلی تیم ملی عراق بیان کرد :« شما نباید به ترکیب هایی که در روزنامه ها و فضای مجازی عنوان می کنند اعتماد کنید زیرا من همیشه تا  یک ساعت قبل از بازی به هیچ کسی ترکیب اصلی را نمی دهم.»


در انتهای نشست مطبوعاتی علی عدنان درباره خوشحالی  پس ازگلی که به ثمر رساند عنوان کرد :« فوتبال عراق بازیکنان زیادی را هر ساله تحویل فوتبال آسیا می دهد و ما هرساله استعداد های بسیار زیادی داریم. در حال حاضر میانگین سنی بچه های ما بسیار کم است و این امر می تواند در آینده به نفع فوتبال عراق باشد. درباره خوشحالی بعد از گل هم باید بگویم این کار رادر جواب منتقدینی کردم که قبل از شروع بازی ها از تیم ما ایرادات نا موجه می گرفتند.»

عراق امارات سرچکو کاتانچ جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی عراق پیشکسوت امارات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق امارات جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

اوسمار ویه را بالاخره تصمیم خود را برای انتخاب دروازه‌بان تیمش مقابل زردپوشان اصفهانی گرفت تا علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه پرسپولیس بایستد.

همچنین وحدت هنانوف در نبود دانیال اسماعیلی‌فر که محروم است به عنوان دفاع راست بازی می‌کند.

ترکیب پرسپولیس در بازی امروز با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 6094518

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد