Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اسماعیلی مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی ایذه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 16:25 امروز در کمربندی ایذه به سمت اصفهان حدفاصل زیرگذر روستای کلدوزخ، در اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک خودروی سواری سمند، یکی از راکبان موتورسیکلت مصدوم و نفر دیگر جان خود را از دست داد.
وی افزود: نیروهای فوریت‌های پزشکی مصدوم این حادثه را به بیمارستان شهدای ایذه منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد شاه‌مکوند مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی هفتکل نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت 18 امروز بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت به بلوار در این شهرستان، راکب موتورسیکلت که یک نوجوان بود، جان خود را از دست داد.

/6002/9434
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اصفهان بیمارستان فوریت های پزشکی مرکز فوریت های پزشکی موتورسیکلت جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، پس از اعلام گزارش حادثه تصادف مینی بوس با لیفان در اتوبان آزادگان روبرو شهرک گلدیس شاهین شهر پنج واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند و ۱۵ مصدوم شمل هفت مرد و هشت بانو به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.
همچنین در گزارشی از حادثه واژگونی تیبا در ۱۰ کیلومتری محور مورچه خورت به سمت علویجه، دو واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل اعزام شدند و چهار مصدوم این حادثه شامل دومرد و یک بانو و دختربچه ۶ماهه را به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل کردند.
در این حادثه یک بانوی ۱۸ ساله هم جان باخته است.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت