Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@09:47:04 GMT

دستگیری کارمند شرکت هوآوی در لهستان

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۱۲۸۱

بر این اساس، دستگاه های اطلاعاتی این کشور پس از بازرسی از دفاتر محلی شرکت چینی هواوی و دفاتر شرکت ارتباطاتی لهستانی «اورنج» یکی از کارکنان چینی شرکت هواوی و یک شهروند لهستانی متخصص در حوزه امنیت شبکه را به اتهام جاسوسی دستگیر کردند.
«ماچی واسیک» معاون رئیس سازمان اطلاعات لهستان به خبرگزاری این کشور گفت: شهروند چینی کارمند یک شرکت بزرگ الکترونیکی است و فرد لهستانی نیز در حوزه امنیت شبکه فعالیت می کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این دو متهم برای سه ماه در بازداشت خواهند بود. در همین حال شبکه تلویزیونی «تی وی پی» لهستان گزارش داد که متهم لهستانی یکی از کارکنان سابق اداره امنیت داخلی این کشور است.
کانادا نیز اول دسامبر سال 2018 منگ وانژو، مدیر مالی شرکت مخابراتی هوآوی را به خاطر «نقض تحریم های آمریکا» بازداشت کرده بود. دادگاه ونکوور کانادا 10 روز بعد از دستگیری خانم منگ، او را با قید وثیقه 7.5 میلیون دلاری آزاد کرد تا دولت این کشور در رابطه با استرداد وی به آمریکا تجدیدنظر و تصمیم گیری کند.
با این حال هنوز تنش ها میان دو کشور کانادا و چین، در مورد دستگیری این افراد ادامه دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهروند امنیت شبکه جاسوسی معاون لهستان شبکه تلویزیونی کانادا دولت جاسوسی کانادا لهستان هوآوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

 شعفی اظهار کرد:در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی اراذل و اوباش در منطقه رواسان  تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودرو‌های شهروندان خسارت وارد کردند و باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد ۷نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.
 

شعفی در پایان با تاکید براینکه آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند با هیبت پوشالی امنیت عمومی مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد از شهروندانی که توسط این افراد خسارت دیدند خواست تا در صورت شکایت و مطالبه خسارت از افراد دستگیر شده به پلیس امنیت عمومی استان مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ابهام در مورد شرکت چینی تامین کننده VAR/ تخصص در بیلیارد و تنیس!
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • اقتصاد این کشور غافلگیر شد
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز