Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بالاخره پس از مدت‌ها، انتظار به پایان رسید. سامسونگ برنامه‌ریزی کرده در تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفند) طی رویدادی به نام Galaxy Unpacked از سری جدید پرچمدار خود، گلکسی S10 به صورت رسمی رونمایی کند. شرکت سامسونگ، برگزار کننده این مراسم است و کارت دعوت این رویداد را برای اهالی رسانه فناوری ارسال کرده و خبر داده که این مراسم قرار است در تاریخ ذکر شده در شهر سانفرانسیسکوی ایالات متحده آمریکا برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خبر‌ها حاکی از آن است که سامسونگ این رویداد را به صورت زنده در وبسایت خود پخش خواهد کرد.

این دعوتنامه لبه‌های خم دستگاه، دو گوشی و عدد ۱۰ را به نمایش گذاشته‌اند. هیچ چیز دیگری درباره قابلیت‌های گوشی‌های پرچمدار آینده سامسونگ در این دعوتنامه وجود ندارد اما این امری عادی برای سامسونگ است چراکه این شرکت کره‌ای به ندرت جزئیات گوشی‌های جدید خود را لو می‌دهد، به خصوص اگر این گوشی پرچمدار باشد.

به هر حال، ما تا به حال اخبار فاش شده و شایعه‌های زیادی را شنیده‌ایم که به ما می‌گویند باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم. در این رویداد همه ما باید شاهد رونمایی از سه دستگاه گوشی هوشمند باشیم، گلکسی S10 E، گلکسی S10 وانیلی با صفحه نمایش بزرگتر و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و در نهایت گلکسی S۱۰ پلاس.

بیشتر بخوانید: مشخصات گلکسی M20 گوشی میان‌رده شرکت سامسونگ لو رفت +تصاویر

انتهای پیام/

تاریخ رونمایی از گلکسی S10 مشخص شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 96 ویدیویی از تبلیغ گوشی تلفن همراه گوگل پیکسل منتشر شده که زنان مسلمان با حجاب را در حال بازی بسکتبال و عکس گرفتن به تصویر کشیده است. این تصاویر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • پاوربانک‌های جدید سامسونگ معرفی شد
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • آیت‌الله جوادی آملی: حجاج باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • شیخ صدوق بیش از هزار سال پرچمدار مکتب امام صادق(ع) و سایر اهل بیت(ع) بوده است
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد