Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمازون روی کمپانی فرانسوی Balyo سرمایه‌گذاری می‌کند تا بتواند از ربات‌های بارکش خودران این کمپانی برای توسعه سیستم انبارگردانی خود استفاده کند.

به گزارش شریان نیوز، در موافقت‌نامه 7 ساله میان دو کمپانی قرار است آمازون در 7 سال مشارکت تجاری، 300 میلیون یورو از محصولات خودران بالیو را بخرد. {لینک}

این رقم معادل 30 درصد از محصولات بالیو در بخش ربات‌های خودران برای انبارگردانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتوماسیون انبارگردانی برای آمازون امری حیاتی محسوب شده که می‌تواند هزینه‌ها را کاهش داده و سرعت دلیوری اجناس را بالا ببرد.

در حال حاضر بزرگ‌ترین خرده‌فروش دنیا از سیستم رباتیک Kiva Systems استفاده می‌کند. آمازون در سال 2012 این کمپانی را به مبلغ 775 میلیون دلار خرید تا از فناوری و محصولات آن استفاده کند.

اما قرارداد جدید با فرانسوی‌ها باعث می‌شود تا بالیو رشد و توسعه یابد و به گفته «فابیان باردینه» مدیر اجرایی بالیو، آن‌ها می‌توانند در مدت 7 سال آینده فناوری‌های نوین رباتیک را با کمک سرمایه‌گذاری آمازون توسعه دهند.

آمازون بسته به میزان سفارشات طبق قرارداد با بالیو می‌تواند 29 درصد از سهام را به‌صورت آزاد برای خود گارانتی کند.

توسعه فناوری رباتیک در انبارگردانی آینده آمازون را در بخش خرده‌فروشی رقم می‌زند و چنین سرمایه‌گذاری‌هایی مهم تلقی می‌شود.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

علی سملیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از درخواست‌های مردمی در خصوص عدم پوشش مناسب در روستای بن بید و پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل، با ایجاد سایت ایرانسل در این روستا، مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات برطرف و به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

وی افزود: بن بید، روستایی از توابع شهرستان دشتی با ۵۱ خانوار و جمعیت ۱۷۰ نفر می‌باشد.

سملیان اظهار کرد: پروژه سایت روستای بن بید، با نیازسنجی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر و اعتبارات طرح خدمات اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به پیمانکاری شرکت ایرانسل با تکنولوژی 3G/4G طراحی، نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی، می‌تواند سبب توانمندسازی و تأثیرگذاری آگاهانه این قشر از جامعه، در توسعه پایدار روستایی و روند توسعه کشور شود.

وی افزود: ICT در روستا منجر به توانمندسازی در ابعاد گوناگونی مانند آموزش، بهداشت، بازاریابی و داد و ستد، درآمد، گردشگری، بهره وری و غیره می‌شود.

کد خبر 6090302

دیگر خبرها

  • کسب رتبه سوم استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • تولید کیت‌های استخراج DNA با یک‌بیستم قیمت نمونه اروپایی
  • ببینید | تاکسی‌های خودران به خیابان آمدند!
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد