Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، فوتبال همیشه در کنار جذابیت اتفاقات زیبایی هم داشته است. کودک افغان و مسی ، نوجوان ایرانی و دیبالا، پسری ناخواسته از مادری فقیر و پدری دائم الخمر  به اسم رونالدو که آقای فوتبال دنیا شد، جوان فقیری به اسم علیرضا بیرانوند که شبها را در میدان آزادی صبح میکرد و معجزه همین فوتبال روزی مقابل همان رونالدو قرارش داد تا با مهار پنالتی او نامش  در دفتر جامهای جهانی جاودانه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و دیشب رفتگری از سرزمینی به اسم اردن که بواسطه رسانه بی بدیل فوتبال مهمان پادشاه این کشور شد.این فوتبال را  جدی تر بگیریم چرا که بهترین رسانه برای ارسال پیامها و ارائه  الگوی فرهنگی و اخلاقی و انسانی ست. رسانه ای با کمترین ابتذال و بیشترین بازتاب.

در مورد شاه اردن و اینکه برای مردمش خادم بوده یا خائن اطلاعی ندارم لکن آنچه امروز نام او را سر زبانها انداخته مصاحبت ستودنی اش با شهروندی ست که در لباس رفتگری  بازی اول تیم ملی کشورش را از پشت شیشه کافه‌ای تماشا کرده بود. شاید به زعم بعضی ها  که دنیا را از دریچه عینک بدبینی مینگرند این حرکت عوام فریبانه  بوده و به قصد سرپوش گذاشتن بر ظلم و ستم روا شده بر ملت اردن باشد ولی آنچه برای مردم دنیا به تصویر کشیده شده است صحنه‌ای دلنشین و مطلوب از همنشینی پادشاه و رفتگر است. همان چیزی که سالهاست با آن بیگانه‌ایم.

 

سید مهدی فاطمی

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جام ملت های 2019 امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو

تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری، چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آن‌ها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ملکه اردن آمریکا را محکوم کرد/ زندگی ما بی‌ارزش است/ غزه نمونه‌ای از فروپاشی استانداردهای جهانی است
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • سل تراپی معجزه نمی کند/ حداقل دو سوم سرطانی ها در ایران حتماً زنده می مانند
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • جلالی: با استمرار «فعالیت رسانه‌ها» و «اعتراضات دانشجویی» موضوع غزه «مساله اول» باقی می‌ماند
  • باران همچنان میهمان کرمانیها