Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید حفیظ الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری، از ارائه سه هزار و ۵۰۰ مورد مشاوره کارآفرینی و شغلی از سوی دفاتر کاریابی و مراکز مشاوره کارآفرینی در استان، طی ۹ ماهه نخست امسال به متقاضیان خبر داد.

وی گفت: هم اکنون چهار مرکز مشاوره کارآفرینی به عنوان مراکز ایده پردازی، خلاقیت و فکر و اندیشه، و ۲۰ دفتر کاریابی شغلی غیردولتی با هدف کمک به رونق اشتغال و رفع بیکاری در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فاضلی، آموزش و فرهنگ سازی را مهم‌ترین راهکار رونق اشتغال بیان کرد و افزود: بیشترین میزان بیکاری در این استان مربوط به فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

وی ادامه داد: با مشاوره صحیح و مناسب می‌توان زمینه ورود این قشر به عرصه کارآفرینی را فراهم کرد.

فاضلی با اشاره به افزایش ۴.۵ درصدی نرخ مشارکت اقتصادی چهارمحال و بختیاری در تابستان امسال گفت: در سال جاری ۱۵ هزار نفر به جمعیت فعال استان افزوده شد و لذا علیرغم ایجاد بیش از ۱۱ هزار شغل جدید، نرخ بیکاری در استان همچنان بالاست.

انتهای پیام/ش آموزش و فرهنگ سازی برای رونق اشتغال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارآفرینی مشارکت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو تأکید رئیس‌جمهور در نشست هیئت دولت و استانداران مبنی بر پیگیری ویژه موضوع بیکاری در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان با صدور این دستور خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، خواستار تشکیل این کارگروه ویژه در هفته جاری شد.

در این راستا رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار بیکاری از جمله لرستان شد.

استاندار لرستان نیز پیرو این دستور، با تشکیل این کارگروه به‌صورت ویژه موضوع اشتغال استان را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 6098067

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری