Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، همه ما باید جت‌های شخصی که در جهان وجود دارند آشنا هستیم اما شاید جالب باشد که بدانید برخی از این جت‌های شخصی بسیار لوکس هستند و قیمتی اندازه چندین خانه ویلایی بزرگ دارند در اینجا قصد داریم به معرفی برخی از لوکس‌ و مجهزترین جت‌های شخصی در جهان بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جت شخصی که کابین‌های سفارشی متعددی دارد

جت گل‌استریم ۵۰۰ از جمله جت‌های بسیار مجهز و گران قیمت جهان است که با قیمتی در حدود ۴۴ میلیون دلار به فروش رفته است اگرچه این جت گرانترین هواپیمای شخصی جهان نیست، اما به دلیل دارا بودن کابین‌های سفارشی و داشتن قابلیت‌های متعددی همچون اینترنت پرسرعت، سالن همایش و همچنین ویژگی‌های منحصربه فرد در زمره بهترین هواپیما‌های شخصی قرار گرفته‌است.

گلف‌استریم ۶۵۰ پرچمدار شرکت‌ هواپیماسازی

نوع دومی از هواپیما‌های شخصی از شرکت گلف استریم بسیار بهتر از نمونه اولیه خود و با قیمت ۶۶ میلیون دلار پرچمدار شرکت هواپیماسازی خود است این هواپیما لوکس‌ترین جت شخصی به شمار می‌رود و توانایی پیمایش ۱۲ هزار کیلومتر را دارد در بخش مختلفی از این جت می‌توان بهترین چرم‌ها و روکش‌های چوبی به همراه نفیس‌ترین سنگ‌تراشی‌ها را مشاهده کرد.

هواپیمای شخصی که می‌تواند پرواز طولانی داشته باشد

جت گلوبال ۷۰۰۰ از جمله جت‌هایی است که برای پرواز‌های بسیار طولانی طراحی شده است این جت ۷۳ میلیون دلاری می‌تواند امکانات بسیار زیادی را در اختیار افراد قرار دهد برای مثال اتاق این جت شامل قسمت‌های مختلفی همچون قسمت ناهارخوری، سالن تئاتری و بسیاری امکانات دیگر است؛ همچنین در این جت شخصی حدود ۵ اتاق خواب شخصی در نظر گرفته شده است.

هواپیمایی که برای بازیگران سینما طراحی شده است

جت شخصی که توسط یکی از پشرکت‌های هواپیماسازی توسعه یافته و با قیمت ۵۳ میلیون دلار به فروش می‌رود از جمله جت‌هایی است که آن را برای بازیگران سینما می‌توان استفاده کرد این جت دارای یک حمام اصلی و دوش مخصوص به خود است؛ همچنین اتاق‌هایی که در این جت وجود دارند همگی به وسیله بهترین امکانات طراحی و ساخته شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری معاونت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.

به گزارش مشرق، حسن جعفری افزود: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • شرکت هسل دیزاین
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید