Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، شاگردان برانکو در حالی اردوی آمادگی خود را در قطر برگزار می‌کنند، که برانکو به غیر از دو، سه بازیکن این تیم که در اختیار تیم ملی کشورمان برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیاست، همه بازیکنانش را در اختیار دارد و تقریباً با تیمی کامل، شاگردانش را برای رقابت‌های سنگین نیم فصل دوم آماده می‌کند و البته نگرانی بابت شاگردانش ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بین البته خبرهایی درباره مصدومیت شجاع خلیل‌زاده، مدافع خوب و مازنی سرخ‌پوشان به گوش رسید که کمی برای هواداران و کادر فنی پرسپولیس نگران کننده شده است.

 

 

خلیل‌زاده پیش از این در رقابت‌های لیگ برتر از ناحیه گردن احساس درد داشت که با تلاش پزشکان پرسپولیس توانست در بازی‌های تیمش حضور داشته باشد. او در تمرینات روزهای گذشته مشکلی برای همراهی تیم نداشته اما ظاهراً با فشار تمرینات، شجاع مجددا در گردنش احساس درد کرده است.

 

خلیل‌زاده در تمرینات اردوی قطر نیز مجبور به ماساژ درمانی شده تا بتواند وضعیت خود را  برای تمرینات گروهی مطلوب سازد. به نوشته برنا، به گفته پزشکان پرسپولیس مصدومیت شجاع چندان جدی نیست و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: خلیل زاده شجاع خلیل زاده ورزشی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، از ساعت ۱۹:۳۰ دیروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

این رقابت در نهایت با نتیجه تساوی برای دو تیم به پایان رسید تا شاگردان نکونام، مجدد بتوانند خود را در صدر جدول نگهدارند.

اما در حاشیه این رقابت تصویری جالب منتشر شده است که نشان می‌دهد اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیسی ها، در کنار زمین با رامین رضاییان، ستاره سپاهانی ها، برخوردی دوستانه و گرم داشته است. او قبلا از رضاییان به عنوان یکی از بازیکنان مورد علاقه خود یاد کرده بود.

منبع: همشهری آنلاین

 

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!