Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، علی‌عباس داودنیا گفت: انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان با هدف گسترش مفاهیم ارزشی اقدام به برگزاری سومین جشنواره فیلم کوتاه چراغ در دو بخش فیلم و فیلم‌نامه نموده است.

وی گفت: هر فیلم می‌بایست بر روی یک لوح فشرده (DVD) ارسال گردد و تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال سه نسخه فیلمنامه، یک قطعه عکس ۴×۳ فیلمساز و عکس صحنه و پشت صحنه فیلم از جمله مقررات ارسال آثار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان تصریح کرد: تمامی فیلمسازان استان کردستان مجاز به شرکت در این جشنواره هستند و حداکثر زمان فیلم‌های ارسالی در بخش اصلی ۱۰ دقیقه است و محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی در بخش‌های مختلف جشنواره وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در بخش فیلم‌نامه ضرروی است یک نسخه از متن اصلی بر روی لوح فشرده در فایلی با فرمت word به همراه فرمت Pdf آن، با فونت یاقوت و سایز ۱۴ بر روی ورقه A۴ به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

داودنیا افزود: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۰ بهمن‌ماه امسال بوده و داوری آثار در ۱۰ اسفندماه و اختتامیه ۱۵ اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات جشنواره اظهار کرد: هر شرکت‌کننده می‌تواند با انتخاب یکی از موضوعات، موانع توسعه اقتصادی کردستان، کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش، استکبارستیزی و جهاد همه جانبه، ماهیت شوم جریانات تکفیری، اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، سبک زندگی ایرانی اسلامی، موضوعات آزاد با رویکرد اجتماعی، حمایت از کالای ایرانی و آسیب‌ها و فرصت‌های شبکه‌های اجتماعی در این جشنواره شرکت کنند.

داودنیا خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر ارسال پستی به آدرس «سنندج، میدان بسیج، مجتمع فرهنگی و هنری فجر، طبقه اول اداری، سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان» از طریق تلفن ۳۳۲۹۱۱۷۸-۰۸۷ تماس برقرار کرده و آثار خود را به سایت SepahKordestan.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/م

سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه چراغ در سنندج برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به‌منظور شناسایی و معرفی آثار کوتاه برگزیده در سطح ملی و بین‌المللی، جریان‌سازی و رقابت سازنده بین فیلم‌سازان و ارج نهادن به خلاقیت سینماگران جوان، برگزار می‌شود و فیلم‌سازان ایرانی بایستی تا یکم مردادماه 1403، نام‌نویسی کرده و اثر خود را در سامانه بارگذاری فرمایند. این جشنواره از 27 مهرماه تا 2 آبان‌ماه 1403 در تهران برگزار خواهد شد. گزارش: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد