Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@03:29:24 GMT

شناسایی خودروی حامل سیگار قاچاق در سقز

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۴۰۷۲

رکنا: فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان سقز موفق به شناسایی خودروی حامل سیگار قاچاق شدند.

به گزارش رکنا، سردار علی آزادی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان سقز در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا موفق به شناسایی خودروی حامل سیگار قاچاق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران، خودروی وانت نیسان حامل سیگار قاچاق در محور "سقز به بوکان" با هماهنگی مراجع قضائی توقیف ومورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: در بازرسی از خودرو، ۹۶۱ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال کشف شد.

سردار آزادی با اشاره به اینکه گسترش قاچاق کالا اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی داشته و امنیت اقتصادی را درجامعه برهم می‌زند از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان کالا، مراتب را هرچه سریع‌تر با پلیس در میان بگذارند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 16 ساله توسط مرد بدنساز + عکس این دختر 18 ساله صیغه 100 هزار تومانی بود / مرجان دخترش را اختیار مردها گذاشت ! دختر رزمی کار معروف خلافکار مسلح را تا سرحد مرگ کتک زد+ تصاویر قتل فجیع در آریاشهر تهران/ لیلا و دوستش در خانه مرد تنها چه می کردند ؟ 15 ساله بودم که با آمدن بچه محمود به ناچار مرا عروس خودش کرد ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد فریاد های دردناک رویا 13 ساله که قرار بود عروس داماد 40 ساله شود پشت پرده فیلم کتک زدن دختر تهرانی توسط پسر سیرجانی / شهرت با بی آبرویی ! قتل پدر مجری زن معروف اخبار صدا و سیما+ عکس این 2 مرد تهرانی شیطان را هم در زندان درس می دهند ! محاکمه جنجالی روحانی معروف به خاطر یک کار شیطانی+ عکس تولد گوسفند 8 پا در فارس+ عکس نجات دختر خردسال که در دمای زیر صفر درجه در خیابان رها شده بود ! + فیلم ثروتمندترین مرد دنیا همسرش را طلاق داد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: آزادی قاچاق پلیس اقتصادی اخبار حوادث فرمانده انتظامی استان مبارزه با قاچاق کالا ماموران شناسایی سیگار قاچاق عکس فیلم معلم قتل دختر مرد عجیب پلیس زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد