Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی عباسی با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال تولید روغن زیتون داخلی با افزایش دو هزار تنی به حدود هفت هزار تن رسیده است.

وی افزود: قیمت واقعی هر بطری یک لیتری روغن زیتون فرابکر ۶۵ هزار تومان است اما در بازار به بیش از ۹۰ هزارتومان به فروش می‌رسد.

رئیس شورای ملی زیتون ایران قیمت خرید هر لیتر روغن زیتون از تولیدکنندگان درب کارخانه را ۳۴ تا ۳۵ هزارتومان ذکر و خاطرنشان کرد: به‌رغم تورم ۱۲۰ تا ۱۳۰ درصدی بخش کشاورزی در یک‌ سال اخیر، تولیدکنندگان روغن زیتون تنها ۳۰ درصد به قیمت محصول خود افزوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی مقصر گرانی در بازار را ضعف دستگاه‌های نظارتی بیان کرد و گفت: ضعف دستگاه‌های نظارتی در کنترل قیمت موجب شده که برخی عمدا یا ناآگاهانه، تولیدکننده را مقصر گرانی بدانند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: افزایش قیمت ایران بخش کشاورزی تورم روغن زیتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • طرز تهیه سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو
  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد