Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:13:49 GMT

جشن میلاد حضرت زینب (س) در فاطمیه گناوه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۴۶۵۷

جشن میلاد حضرت زینب (س) در فاطمیه گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، زینب امانی استاد حوزه و دانشگاه و مشاور خانواده صبح شنبه در جشن میلاد عقیله بنی هاشم، حضرت زینب(س) ویژه بانوان اظهار داشت: در زندگی باید به گونه ای عمل کنیم که خدا عاشق ما بشود و همه کارهایمان بوی خدایی بگیرد.

وی با بیان روایاتی از ائمه (ع)  گفت:  ما در این عالم برای امتحان شدن آمده ایم و لذا باید نسبت به مشکلات دنیا صبوری کرد و نسبت به خدا خویش خوشبین بود زیرا خدا به گمان بندگان خود می نگرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امانی گفت: از خدا بخواهیم که در دنیا و آخرت به ما حسنه بدهد و حسنه دنیا اخلاق و روزی زیاد و در آخرت بهشت و رضایت خدا است.

وی اضافه کرد: نگاه زیبا و نگرش حضرت زینب (س) به زندگی از درس هایی که  باید ازایشان آموخت  زیرا نوع نگرش ایشان مثبت و تمام مصائب را زیبا دیدند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: ما باید نگاهمان به زندگی ومشکلات آن زیبا باشد و برای رفع مشکلات شیوه زندگی خود را تغییر دهیم.

وی با اشاره به مطالبی پیرامون شیوه نگرش به زندگی اضافه کرد: برای تغییر جزیی در زندگی باید رفتار خود را عوض کرد ولی برای یک تغییر کلی در زندگی نگرش و طرز فکرت را باید تغییر دهی که اگر نگرش تغییر کند زندگی تغییر می کند .

وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) افزود:  مومنان در چهره شاد و غصه هایشان در درون خودشان است.

امانی گفت: شکر خدا را زیاد بجا آوریم  و به خاطر نعمت هایی که خدا به ما داده شاکر و همواره مثبت اندیش باشیم و برای انکه شادیمان در زندگی  را از دست ندهیم باید نگاهمان مثبت باشد.

مداحی و مولودی خوانی و قرائت دعای تعجیل در فرج امام زمان (عج) سایر بخش های این مراسم معنوی بود.

کد خبر 4510153

منبع: مهر

کلیدواژه: حضرت زینب س فاطمیه گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند

به گزارش همشهری آنلاین،‌امام جعفر صادق علیه السلام، رئیس و بنیان‌گذار مکتب شیعه جعفری است. شخصیتی عالم و بزرگوار که در طول عمر ۶۵ ساله خود، بیش از چهار هزار شاگرد را در علوم و دانش‌های گوناگون فقهی، علمی، کلامی، توحیدی، ولایتی، حدیث نفس، معرفت‌شناسی و … آموزش دادند به طوری که چهره‌های علمی بزرگی مانند جابر بن حیان، زراره بن اعین، ابان بن تغلب، ابو حمزه ثمالی، هشام بن حکم، مفضل بن عمر و بسیاری شخصیت‌های شناخته‌شده و مطرح در مکتب آن حضرت علم و دانش آموختند. شاگردان امام صادق (ع) تنها از میان مردم شیعه مذهب نبودند، بلکه حتی مردمی از اهل سنت، یهودیان و مسیحیان هم در مکتب آن حضرت شاگردی کرده و از دانش و علم ایشان بهره بردند. حوزه‌های علمیه یادگار مکتب امام صادق (ع) بوده و طلبه‌های امروز، شاگردان و رهروان آن حضرت در تعلیم، تربیت، تحصیل و تدریس علوم دینی هستند.گزارش پیش رو زندگی طلبگی طلاب در حال تحصیل در حوزه علمیه شهرستان گرگان را به تصویر کشیده است.

طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی کد خبر 849335 منبع: مهر برچسب‌ها استان مازندران امام خمینی خبر ویژه جامعه روحانیت مبارز

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (18 اردیبهشت)
  • تصاویری زیبا از همخوانی خادمان در چایخانه حضرت رضا(ع) | ویدئو
  • انتشارات بین‌الملل با ۶۰ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی /با من از تغییر سخن نگو...
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (16 اردیبهشت)
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد