Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@16:06:23 GMT

ستارۀ جوان پرسپولیس از این تیم جدا می‌شود + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۴۹۲۴

ستارۀ جوان پرسپولیس از این تیم جدا می‌شود + عکس

ساعت24- در حالی پرسپولیس با مهاجم جدید خود به توافق رسید که ستارۀ جوان این تیم در آستانه پیوستن به تیم‌های لیگ برتری است.

تیم‌های لیگ برتری ما برخلاف تمام دنیا اعتقاد زیادی به فوتبال پایه و پرورش و استفاده از بازیکنان خود در لیگ ندارند. به جراعت می‌توان گفت به‌جز یک یا دو تیم که به نسبت حرفه‌ای به بازیکنان پایۀ خود اهمیت می‌دهند، هیچ تیمی توجه زیادی به استعدادهای جوان خود ندارند و ستاره‌های خود را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع سبب می‌شود که سال‌ها بعد با قیمت‌های نجومی به دنبال آن‌ها روند.

یکی از ستاره‌های لیگ امسال امیدها قطعا مهدی عبدی مهاجم تیم پرسپولیس می‌باشد که با زدن 24 گل اسم خود را بر سر زبان‌ها انداخته است. بازیکنی که سال آخر خود را در امیدهای پرسپولیس سپری میکند  در این لحظه پیشنهادات زیادی از لیگ یک و حتی چند تیم لیگ برتری دارد.

 

ولی نکته قابل توجه این است که برانکو و کادر فنی‌ سرخ‌پوشان در حالی برای تقویت خط حملۀ خود به‌دنبال رضا قوچانژاد و بودیمیر رفته‌اند که یک ستاره‌ی جوان را در تیم‌های امید خود در اختیار دارند. بازیکنی که قطعا اگر به او توجه شود می‌تواند برای پرسپولیس علی‌پور یا طارمی دیگری باشد و با پرورش آن حتی به درآمدزایی خوبی دست پیدا کند.

محمد برزگر  مربی امیدهای سرخ‌پوشان به تعریف و تمجید از این بازیکن پرداخته و از اعلام برانکو مبنی بر عدم نیاز به مهاجم جدید، ابراز  نگرانی کرده است. به نوشته ورزش سه، لازم به‌ذکر است این مهاجم جوان هم اکنون از سپاهان، پدیده و پارس  جنوبی پیشنهادات جدی دارد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد

به گزارش قدس آنلاین، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس