Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@15:00:47 GMT

۵۷ آموزشگاه شیروان از نعمت گاز، بی بهره است

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۴۹۹۵

۵۷ آموزشگاه شیروان از نعمت گاز، بی بهره است

معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرماندار شیروان گفت: هم اکنون ۵۷ آموزشگاه با ۱۳۵ کلاس درس در شهرستان شیروان فاقد نعمت گاز است و سیستم گرمایشی این مراکز بخاری نفتی است.

صمد ایزانلو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با اشاره به مشکلات بخاری نفتی و پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه برای دانش آموزان اظهار داشت: همچنین بنا به تاکید استاندار خراسان شمالی مبنی بر جمع آوری بخاری های نفتی از سطح مدارس، تا یک ماه آینده تمام بخاری های نفتی از سطح مدارس این شهرستان جمع آوری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرماندار شیروان گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی و حذف بخاری های نفتی در این شهرستان آغاز شده که با تامین اعتبارات از محل نوسازی مدارس، به زودی بخاری های هوشمند هرمتیک جایگزین بخاری نفتی در مدارس مزبور این شهرستان خواهد شد.

 

ایزانلو با بیان اینکه اولین بار است که این بخاری‌ها را برای مدارس خریداری می‌کنیم و استفاده از آنها هم در دستور کار قرار گرفته است، افزود: این سیستم‌های گرمایشی گاز سوز هستند. هرمتیک، نوعی بخاری گازسوز است که بدنه‌اش فلزی نیست و دست را نمی‌سوزاند و مهم تر آنکه اکسیژن محیط را نمی‌گیرد و به لحاظ فنی بسیار خوب و کارآمد است.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند نماز جمعه دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی خراسان جنوبي نیروی هوایی رزمایش ایران اصفهان مشهد فاقد گاز مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد

 منصوری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد با اشاره به به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در حال حاضر، در ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، حد حریم و بستر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲/۳ رودخانه‌ها دیواره ساحلی کشیده شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد اشاره کرد و گفت: ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه انجام شده بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

مردم می‌توانند در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان