Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:28:19 GMT

قیاسی: منابع مالی جور شود، یار خارجی می‌گیریم

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۵۰۲۰

قیاسی: منابع مالی جور شود، یار خارجی می‌گیریم

سرمربی تیم آویژه صنعت پارسا گفت: اکثر بازیکنان تیمم جوان هستند و در دور برگشت کار سختی داریم اما اگر منابع مالی جور شود، یار خارجی می‌گیریم.

به گزارش ایسنا، محمد قیاسی پس از باخت مقابل تیم شیمیدر تهران عنوان کرد: با یکی از بهترین تیم‌های لیگ بازی کردیم. شیمیدر، بازیکنان ملی‌پوش و خارجی خوبی در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم در این هفته خوب تمرین کرده بودیم و در برخی لحظات بازی برابری را ارائه کردیم اما تجربه بازیکنان تیم حریف اجازه نداد تا بازی را مدیریت کنیم و نتواننستیم اختلاف امتیازهای ایجاد شده را برگردانیم. بازیکنانم تلاش خودشان را کردند اما انتظار بیشتر این هم از بازیکنانم نمی‌توان داشت، چراکه بازیکنان تیم همه جوان هستند و طبیعی بود که تجربه حریف بر ما بچربد.

وی در خصوص وضعیت تیم شیمیدر بیان کرد: شیمیدر هزینه خوبی برای بازیکنانش کرده و حضور بسکتبالیست‌هایی نظیر مهدی کامرانی که نزدیک به ۱۵ سال فیکس تیم ملی بسکتبال ایران و محمد جمشیدی که یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران است، نشاندهنده کیفیت بالای شیمیدر است. بضاعت و توان تیم آویژه همین‌قدر است و بازیکنان با تمام وجود جنگیدند و برای کسب نتیجه تلاش کردند.

سرمربی تیم آویژه صنعت پارسا بازی‌های دور برگشت لیگ بسکتبال را سخت و دشوار دانست و خاطرنشان کرد: دور برگشت برای ما بسیار بد و سخت خواهدبود. پتروشیمی بندر امام، پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان حریفان بعدی در دور برگشت رقابت‌ها هستند و کار برایمان سخت خواهدبود.

قیاسی در پاسخ به نقاط ضعف نماینده خراسان رضوی در سطح نخست بسکتبال ایران توضیح داد: هنوز بازیکنی باتجربه که بتواند در لحظات سخت به نوعی بازی را برایمان درآورد، امتیازآوری کند و تیم را مدیریت کند، نداریم. اکثر بازیکنان فعلی، جوان هستند و در لحظات پرفشار، تجربه کافی ندارند. با باشگاه صحبت‌هایی در خصوص جذب چنین بازیکنی انجام شده تا اگر هزینه‌های آن تامین شود، بازیکن خارجی باکیفیت مطابق با نیازمان جذب کنیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در تولید خودروهای کشنده و اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم، بلکه در تولید این خودروها نیازمند زمان و تامین هزینه‌ها هستیم.

به گزارش ایسنا، عباس علی آبادی اظهار کرد: گاهی به بهانه تامین مالی و گاهی به بهانه زمان اینکه خودرو فوری مورد نیاز است واردات انجام می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در حال حاضر یکی از بهانه‌ها این است که تامین کنندگان خارجی مایل به تامین مالی هستند، تصریح کرد: باید این بهانه را از بین ببریم و روش‌هایی را برای تامین مالی و مشارکت دادن مردم در این امر پیدا کنیم تا به این بهانه‌ها به سمت خارجی‌ها نرویم. یکی دیگر از عوامل واردات نیازهای فوری است، اما اگر از قبل این نیازها اعلام شود، تولیدکنندگان توان تامین آن را دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • تامین مالی ۸۰۰ همتی تولید از بورس در سال ۱۴۰۲
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا