Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@19:04:48 GMT

۱۰ هزار نیروی جدید پرستاری جذب می شوند

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۵۸۵۷

۱۰ هزار نیروی جدید پرستاری جذب می شوند

زاهد صفت گفت: با توجه به کمبود نیروی پرستاری در کشور مقرر شد در تیرماه سال آتی ۱۰ هزار نیروی جدید پرستاری جذب شوند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «طاهره زاهدصفت» در مراسم روز پرستار که در سالن همایش های صدا و سیما در حال برگزاری است، گفت: مهمترین مطالبه سازمان پرستاری رفع کمبود نیروی انسانی می باشد و به همین خاطر با جلساتی که با کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی داشتیم مقرر شد تا در تیرماه سال 98، 10 هزار نیروی جدید جذب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ریاست عالی شورای نظام پرستاری کشور با بیان اینکه ما از آقای دکتر نمکی، سرپرست وزارت بهداشت درخواست می کنیم تا نیروهای پرستاری از لحاظ مالی مورد تقویت قرار گیرند، گفت: ما نیازمند این هستیم تا مراکز مشاوره های پرستاری، تعرفه های پرستاری و مراقبت در منزل توسط وزارت بهداشت مورد توجه قرار گیرد تا بیماران از خدمات در منزل نیز از خدمات پرستاری بهره مند شوند.

 

وی افزود: هم اکنون 85 درصد از پرستاران کشور از نحوه نظام پرداخت ناراضی هستند و امیدواریم که در خصوص پرداخت اضافه کاری به نیروهای پرستاری وزارت بهداشت توجه ویژه ای داشته باشد.

زاهد صفت با بیان اینکه پرستاران کشور با روحیه جهادی در تمام موارد و بحران ها حضور فعال داشته اند، گفت: هم اکنون ما به سمت پرستار جامعه نگر در کشور در حال حرکت هستیم.

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند نماز جمعه خراسان جنوبي اردبیل دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مراجع و علماء مراجع مراسم روز پرستار کمبود پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است

وزارت بهداشت فلسطین در غزه با اشاره به اینکه ساکنان نوار غزه از آب‌ آشامیدنی ناسالم استفاده می‌کنند، تاکید کرد که جان تمامی آنها در معرض خطر است.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز -شنبه- با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تمامی شهروندان ساکن نوار غزه آب‌های ناسالم می‌نوشند و این زندگی‌شان را به خطر می‌اندازد.

این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود علت این امر را تعطیلی آزمایشگاه بهداشت عمومی و نبود امکان بررسی و آزمایش آب‌های آشامیدنی، مخالفت مسؤولان رژیم صهیونیستی با افزودن کلر با هر ماده جایگزینی برای تصفیه آب از راه کلرزنی اعلام کرد.

وزارت بهداشت غزه همچنین افزود: ما نسبت به گسترش خزندگان و حشرات با توجه به دمای بالا هشدار می‌دهیم که یک فاجعه بهداشتی را در نوار تهدید می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیشرفت ایران در تشخیص مالاریا
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • خوب و بد قلیان‌ اکسیژن
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • در بزرگداشت روز میمند خاستگاه گل و گلاب جهان چه گذشت؟