Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@04:25:10 GMT

انحصاری کردن کوچه!+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۶۱۰۷

انحصاری کردن کوچه!+عکس

انسداد معابر با گذاشتن درب و تبدیل آن به پارکینگ و انباری اقدامی صحیح نیست. آفتاب‌‌نیوز : یکی از مخاطبان آفتاب‎نیوز با ارسال تصاویر زیر در توضیح آنها نوشته است: مدتی است ساخت و ساز اساسی این مجتمع به اتمام رسیده اما همچنان مشاهده می‌کنید کوچه عمومی را با نصب درب مسدود کرده و انحصاری‌اش کرده‌اند.
این کوچه در امتداد دو خیابان دیباج و داود گل نبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انسداد معابر با گذاشتن درب و تبدیل آن به پارکینگ و انباری اقدامی صحیح نیست. چطور ماموران شهرسازی ناحیه 4منطقه 3 علی‌رغم بازدیدهای روزانه، چنین مواردی را رسیدگی نمی‌کنند!!!! 


شریعتی، جنب پل همت، مابین گل نبی و دیباج، کوچه کتابی

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ساخت و ساز غیرقانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته

ایسنا/مازندران مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه در حال حاضر راه ۱۰ روستا منطقه امیری لاریجان آمل مسدود است، گفت: سیلاب روز گذشته موجب انسداد ۸ محور در راه روستایی شامل بخش‌های بلده نور و لاریجان آمل شد که با تلاش تیم‌های راهداری رفع انسداد صورت گرفت و راه روستاهای بخش لاریجان در حال انجام است.

حسینعلی محمدی شیرکلایی چهارشنبه ۵ اردیبهشت در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا ، ضمن  اشاره به بارش‌های اخیر و سیلابی شدن برخی رودخانه‌های مازندران، اظهار کرد: راه ۱۰ روستای محور «امیری» در بخش لاریجان آمل به دلیل بارش شدید باران بسته شده است.

وی افزود: سیلاب روز گذشته موجب انسداد ۸ محور در راه روستایی شامل بخش‌های بلده نور و لاریجان آمل شد که با تلاش تیم‌های راهداری رفع انسداد راه روستاهای بخش بلده در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: در حال حاضر سه گروه ماشین آلات و ۲ تیم امدادی مشغول بازگشایی مسیر تردد ۱۰ روستای محور امیری شهرستان آمل هستند.

این مسئول پیش‌بینی کرد رفع انسداد این محورها تا عصر امروز زمان خواهد برد.

محمدی با بیان اینکه طغیان رودخانه زارم رود در میاندورود موجب آبگرفتگی مزارع کشاورزی شده است، تصریح کرد: خسارت ناشی از سیل ۴۸ ساعت بعد مورد بررسی قرار می‌گیرد اما خسارت جزئی به ۱۰ واحد مسکونی وارد آمد که ۸ مورد در سوادکوه و ۲ مورد در نور بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | خون‌شوری از کوچه‌ها
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • این مرد با چنگ و دندان شغلش را حفظ کرده است | در کوچه درختی چه می گذرد؟