Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرژانتینی پنجمین فصل خود را در تاتنهام سپری می کند.

طرفداری- مائوریسیو پوچتینو، سرمربی باشگاه تاتنهام اذعان کرد که بر خلاف مربیان قبلی تاتنهام، رابطه خوبی با دنیل لوی، رئیس تیم لندنی دارد.

پوچتینو در حالی پنجمین فصل خود را در تاتنهام سپری می کند که مربیان قبل از او چنین زمانی در باشگاه دوام نیاورده اند ولی او معتقد است که رابطه بسیار خوبی با دنیل لوی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از Goal، سرمربی آرژانتینی در این خصوص بیان کرد:

برای من اگر یک نفر باشد که بتوانم با آن راحت کار کنم، آن شخص دنیل لوی است. در گذشته بقیه مربیان بیشتر مخالف او بودند و همیشه با او بحث و جدل داشتند. فکر می کنم من اولین کسی هستم که رابطه خوبی با او دارم. این (رابطه خوب) سخت نبود. فکر می کنم برای دنیل کاری سخت تر بود زیرا من مربی هستم و او نباید باعث ناراحتی من شود. اگر ما در خصوص تمدید قرارداد یا دادن پول بیشتر به من صحبت کنیم، شما باید مراقب باشید. امروزه مدیر برنامه ها با شما کار می کنند و آنها وضعیت را مدیریت می کنند ولی وقتی شما مستقیم با مدیر صحبت می کنید، باید مراقب باشید زیرا یک کلمه می تواند مذاکرات را تغییر دهد یا ذهنیت شما را عوض کند. برای دنیل نیز این آسان نیست وقتی با من صحبت می کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 

آفتاب‌‌نیوز :

روز دوشنبه بود که امید نورافکن با انتشار یک استوری با توجه به در پیش بودن بازی برابر پرسپولیس خبرساز شد.

استوری نورافکن که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مجازی داشت، سبب شد تا خبرنگاران نیز در نشست خبری از اوسمار درباره این موضوع بپرسند که واکنش جالب توجه سرمربی برزیلی پرسپولیس را به همراه داشت.

البته سرمربی پرسپولیس نیز پاسخی حرفه‌ای به این سوال داشت و با اشاره به اینکه اطلاعی درباره این موضوع ندارد، عنوان کرد بازیکن بهتر است در زمین کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد.

این اتفاقات در حالی در آستانه بازی حساس پرسپولیس و سپاهان رخ داده که امید نورافکن پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت هنوز نتوانسته به روز‌های اوج فوتبالی خود برگردد. او البته در همین شرایط هم با پیراهن تیم ملی و هم با پیراهن سپاهان موفق به گلزنی شده، ولی با آنچه از نورافکن در ذهن داریم فاصله زیادی دارد. 

در این شرایط حالا امید نورافکن با توجه به استوری‌ای که منتشر کرده و همینطور صحبت‌های کنایه‌آمیز اوسمار و البته پیشینه‌ای که در ورزشگاه آزادی و با هواداران پرسپولیس دارد، بی‌شک با انگیزه‌ای مضاعف پا به بازی خواهد گذاشت و تمام توانش را برای پیروزی تیمش به کار می‌گیرد.

البته اوسمار با صحبت‌های خود به نظر می‌رسد سعی بر احساسی کردن نورافکن داشته و باید دید عملکرد و واکنش نورافکن در زمین مسابقه به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس و همینطور سایر حواشی بازی چگونه خواهد بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • تونی خان در واکنش به مزخرف خواندن AEW توسط گلدبرگ: رو در رو چیز دیگری گفته بود!
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • سلاجقه: حدود ۶۰ میلیون متر مکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد