Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ فتح اله حقیقی در مراسم افتتاح آزمایشگاه و درمانگاه شیمی‌درمانی مهرانه زنجان، وجود 120 هزار خیر عضو انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مهرانه زنجان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: وجود این تعداد از خیّر نشان دهنده توانمندی، سخاوت و روح بزرگ مردم زنجان است و باید از این توانمندی عمومی در سایر ابعاد توسعه استان نیز استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام عالی اجرایی استان، ادامه داد: در آینده همایشی با دعوت از خیرین سراسر کشور در زنجان برگزار خواهد شد تا موسسات خیریه ای فعال استان نظیر مهرانه به سراسر کشور معرفی و الگوسازی شود. وی با بیان اینکه فعالیت موسسه مهرانه نه تنها موازی با خدمات دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه های بهداشتی و درمان نیست بلکه این اقدامات را تقویت می کند، افزود: مهرانه در اجرایی نمودن سند امنیت غذایی استان پیشرو می باشد و سهم قابل توجهی دارد. نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: با حمایت موسسات بیمه‌ای استان، موارد مربوط به بیمه های این انجمن خیریه ای، پیگیری و برطرف می شود. استاندار زنجان در ادامه بر ضرورت اجتماعی‌کردند سلامت و امنیت غذایی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید از مشارکت مردم در تامین سلامت و امنیت غذایی جامعه استفاده شود. این مقام مسئول تصریح کرد: با تدوین سند جامع امنیت غذایی در استان زنجان، برش های منطقه ای این سند و سهم هر یک از نهادها، دستگاه های اجرایی، موسسات خیریه و مردم در اجرایی نمودن آن مشخص خواهد شد. وی سه عامل مهم رضایت، اعتماد و مشارکت را از عوامل تقویت کننده وحدت در جامعه برشمرد و افزود: با وحدت و اتحاد عمومی می توان کشور را در جایگاه شایسته ای قرار داد و بسیاری از مشکلات مردم را برطرف نمود. استاندار زنجان اظهار داشت: توجه به سلامت، پیشگیری و آموزش از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید است که با جلب مشارکت مردم و ارائه راهکارهای عملیاتی باید پیگیری و اجرا شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تقویت کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالابرگ فجرانه سوم تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد

مشاور معاون امور رفاهی وزیر تعاون با بیان این که طرح فجرانه کالابرگ تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد، گفت: در سه مرحله فجرانه ۱۴۲ میلیون بسته غذایی سر سفره مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید رضا یحیوی اظهار کرد: نوبت سوم طرح فجرانه کالابرگ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد و برای ادامه این طرح یا برگشت به روال قبلی کالابرگ یا روش دیگر هنوز تصمیم‌گیری نشده است و در این مورد باید در سطح هیأت دولت تصمیم‌گیری شود.

مشاور امور رفاهی خاطرنشان کرد، دولت تا کنون در قالب اجرای سه ماه طرح فجرانه کالابرک الکترونیک ۲۸ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده و آورده خود مردم نیز ۸۴ هزار میلیارد تومان بوده است و در این زمینه تا کنون ۱۴۲ میلیون بسته غذایی بر سر سفره مردم قرار گرفته و شرایط ایجاد امنیت غذایی در ۷ دهک پایین درآمدی جامعه را فراهم کرده است.

یحیوی گفت: ظرف چند روز آینده در مورد طرح کالابرگ فجرانه در دولت تصمیم‌گیری می‌شود.

در طرح کالابرگ الکترونیک ۱۱ قلم کالای خوراکی شامل (گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، شیر، ماست، پنیر، برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، قند و شکر) با یارانه تشویقی ۲۲۰ هزا رتومان برای هر نفر یارانه بگیر در ۷ دهک کم درآمد اختصاص می‌یابد که باعث ایجاد امنیت غذایی در خانوارها شده است.

کد خبر 751068

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • کالابرگ فجرانه سوم تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • بخور نخور های تغذیه در تقویت چشم و بینایی + نکات مهم
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد