Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اهدای جوایز و گشایش نمایشگاه ششمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام عصر جمعه (۲۱ دی‌ ماه) در فرهنگستان هنر برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر فیاپ در ایران، آیین افتتاح نمایشگاه دوره ششم خیام با حضور هنرمندان، علاقه‌مندان و چهره‌هایی چون «ریکاردو بوسی»، رییس فدراسیون جهانی هنر عکاسی (فیاپ) از ایتالیا؛ «فردی ون گیلبرگن»، معاون فیاپ‌ از بلژیک؛ محمدجواد حق‌شناس، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران؛ هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد؛ حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت ارشاد و نمایندگان سفارتخانه‌های چند کشور از جمله اسپانیا، هند، مجارستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آیین افتتاح نمایشگاه، در مراسمی از برگزیدگان این دوره از جشنواره خیام در شش بخش آزاد تک‌رنگ، آزاد رنگی، شهر، خلاقه، گردشگری و تلفن تقدیر شد. همچنین در این مراسم تفاهمنامه همکاری کلوپ عکس فوکوس و انتشارات آبان امضا شد.

نمایشگاه آثار برتر از ۲۲ تا ۲۷ دی ساعت ۱۰ تا ۱۸ برای بازدید عموم علاقه‎مندان در فرهنگستان هنر دایر است.

ظهر جمعه نیز کارگاه آموزشی با موضوع «خوانش عکس و داوری بین المللی۲» با حضور ریکاردو بوسی، رئیس فیاپ از ایتالیا؛ فردی ون گیلبرگن، معاون فیاپ از بلژیک و علی سامعی، نماینده فیاپ در ایران برگزار شد.

در ششمین دوره جشنواره بین المللی عکس خیام که با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان زیباسازی شهر تهران، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، فرهنگستان هنر و موسسه صبا برگزار شد بیش از ۱۳ هزار قطعه عکس از هنرمندان ۵۰ کشور به دبیرخانه این جشنواره رسید.

اسامی برگزیدگان این دوره در سایت جشنواره به نشانی www.khayyam.photo منتشر شده است.

جشنواره بین‌المللی عکس خیام به دبیری علی سامعی با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و نیز به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی در ایران (فیاپ) یعنی کلوپ عکس فوکوس ـ وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» ـ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره عکس خیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر

برپایی نمایشگاه‌های هنر علاوه بر نمایش زیبایی ها، موجب آرامش جسم و روح انسان‌ها می شود. در همین راستا به منظور نشان دادن فرهنگ و هنر، هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در شهرستان لارستان استان فارس آثار خود را به نمایش گذاشتند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: مدینه صابری - فارس

بیشتر بخوانید:

برپایی نمایشگاه و بازارچه سنتی صنایع دستی در مدرسه هاجر دهگلان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر