Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-06@15:17:15 GMT

بازگشت آقا فیروز به لیگ برتر با نساجی؟

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۶۵۲۸

برخی گمانه‌زنی‌ها از حضور فیروز کریمی بر روی نیمکت نساجی مازندران خبر می‌دهد. شایعاتی که تا به اینجا از سوی مالک باشگاه به صورت رسمی تایید نشده است.به گزارش بلاغ،جدید‌ترین گزینه‌ای که اسمش حول محور نیمکت نساجی مازندران می‌چرخد، فیروز کریمی است. مربی کارکشته‌ای که یکی از قدیمی‌های تاریخ لیگ برتر بوده و در چند سال اخیر تیم‌های زیادی را از سقوط نجات داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما شایعاتی در خصوص انتخاب او به عنوان سرمربی نساجی مازندران شنیده می‌شود. خبری که تا به اینجا از سوی فرهاد صنیعی‌فر، مالک باشگاه و دیگر افراد حاضر در تیم تایید نشده و رسمیت نیافته است. اما مذاکرات بین این دو در حدی جدی بوده است که باید این مربی را نزدیک ترین مربی به قائمشهر بدانیم. کریمی در ابتدای این فصل هدایت ماشین سازی تبریز را بر عهده داشت اما تنها هفت هفته بر روی نیمکت سبزپوشان تبریزی نشست و بعد از آن رضا مهاجری جایگزین او شد. حالا در صورت این انتقال، سرخپوشان مازنی دومین تیم آقا فیروز در لیگ هجدهم خواهد بود.

 

پیش از این حرف و حدیث فراوانی در خصوص‌ انتخاب محمد تقوی به عنوان سرمربی نساجی به جای جواد نکونام وجود داشت که حالا باید او و فیروز کریمی را دو گزینه نهایی مربیگری این تیم پرطرفدار بدانیم. طبق شنیده‌‌ها قرار است نظر نهایی مالک تا صبح یکشنبه به طور رسمی اعلام شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان

به گزارش "ورزش سه"، میلان به دنبال انتخاب مربی برای فصل بعدی است و آن‌ها به ترتیب سرخیو کونسیسائو، روبن آموریم و پائولو فونسکا را در صدر لیست گزینه‌های مورد علاقه خود قرار داده‌اند.

این در حالی است که میلان به تازگی قصد داشت خولن لوپتگی را به عنوان مربی جدید انتخاب کند. طرفداران میلان طوماری برای جلوگیری از این معامله ترتیب دادند و کمپین رسانه‌های اجتماعی را با هشتگ "نوپِتگی" به معنی "نه به لوپتگی" را راه اندازی کردند.

رسانه‌های ایتالیایی خبر داده‌اند که جری کاردیناله و زلاتان ابراهیموویچ، مالک و مشاور مالک میلان، در بررسی گزینه‌های جانشینی استفانو پیولی به مربیان پرتغالی علاقه مند شده‌اند.

اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داد که فهرست نهایی میلان شامل سه گزینه است که همگی پرتغالی هستند و سرخیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، در صدر این لیست قرار دارد.

اگرچه مربی پورتو اخیرا قراردادش را تا سال 2028 تمدید کرد اما امکان دارد در پایان فصل این باشگاه ترک کند. او در روزهای پایانی ریاست پینتو دا کاستا با پورتو تمدید کرد و ممکن است آندره ویلاش بوآش به عنوان رئیس جدید این قرارداد را نپذیرد.

کونسیسائو کاملا از فوتبال ایتالیا شناخت دارد و حتی به زبان این کشور هم مسلط است. او در سری A برای لاتزیو، پارما و اینتر بازی کرده است. به عنوان مربی، او سه عنوان قهرمانی لیگ برتر، سه دوره جام حذفی و سه سوپرکاپ را به دست آورده است.

نامزدهای دیگر میلان، آموریم، سرمربی فعلی اسپورتینگ و فونسکا، سرمربی سابق رم هستند که شانس کمتری نسبت به کونسیسائو دارند.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • نساجی- پرسپولیس؛ نبرد پایین و بالای جدول
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان