Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@16:44:17 GMT

هشدار پلیس به مردم درباره خرید اجناس ارزان

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۶۵۶۹

رئیس پلیس پایتخت گفت: به مردم توصیه می‌کنیم اموالی را که قیمت بسیار پایین‌تر از واقعی آن جنس دارند و احتمال مسروقه بودن آن است، خریداری نکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار حسین رحیمی درباره اقدامات پلیس پایتخت برای نظارت بر خرید و فروش اموال مسروقه در فضای مجازی اظهار کرد: جرم خرید و فروش اموال مردم توسط مالخرها و اموال مسروقه کمتر از سارقان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به برخورد همزمان پلیس با سارقان و مالخرها، تصریح کرد: به مردم توصیه می‌کنیم که در این بخش به مالباخته و پلیس کمک کنند و اموالی را که قیمت بسیار پایین‌تر از قیمت واقعی دارند و احتمال مسروقه بودن آن است، خریداری نکنند.   وی تصریح کرد: اکنون نه تنها پلیس فتا بلکه پلیس آگاهی نیز در مباحث و جرایم مختلف اقتصادی، اخلاقی، هتک حیثیت مردم و … کنترل فضا را در دست خود دارد و موارد متعدد از جرم‌ها نیز کشف می‌شود.   منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند

سردار حمید هداوند گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، ۲ نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی البرز اضافه کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده، به محل اختفاء آن ها اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر کردند.

هداوند بیان کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟