Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-07@23:46:32 GMT

دفاع یک دادستان از فعالیت تلگرام

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۶۶۱۲

دفاع یک دادستان از فعالیت تلگرام

خرداد: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در استان البرز در کانال خود فیلمی از بخشش یک محکوم به قصاص، منتشر و اعلام کرده که بخشش این فرد نتیجه وجود تلگرام بوده است.


به گزارش ایسنا، حسن جهانشاهلو در کانال خود نوشته، "کاری به سیاسی کاری در تلگرام ندارم اما این فیلم نتیجه وجود تلگرام بود؛ آزادی یک محکوم به قصاص با کمک خیرین از سراسر کشور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتباط بی واسطه با مردم شهر فردیس نیز هر چند بسیار سخت و دشوار است اما از برکت همین فضای مجازی است، جایی که تندترین انتقادات و معایب خودم، دادسرای فردیس و مجموعه شهرستان را مستقیم به خودم می‌گویند بدون هر نوع لکنت زبانی؛ دشوار از این جهت که در بعضی موارد کاری از دستم بر نمیاد."
جهانشاهلو پیش از این درباره بخشش این محکوم به قصاص در کانال خود با انتشار عکس چک مبلغ لازم برای دیه گفته بود: «فضای مجازی همیشه هم بد نیست، کارهای بزرگی می‌شود با آن انجام داد یک گروه از افراد خیر کنار هم جمع شدند همت کردند و موجبات رهایی از قصاص یک محکوم را فراهم کردند آن هم با مبالغ کم اما همت زیاد؛ هر چند بدون هماهنگی با اینجانب این کار را شروع کردند اما پایان خوشی داشت ممنون تک تک اعضای این گروه خیر هستم. به معاونت فرهنگی دادگستری کل استان البرز پیشنهاد دادم موسس این گروه به نمایندگی از سایرین مورد تقدیر معنوی قرار گیرد؛ خیلی خوب است این جمع از هم متلاشی نشود و پرونده دیگری را از شروع کنند، وقتی این چک را امضا کردم حال خوبی داشتم.»


برچسب ها: تلگرام ، دادستان ، فردیس

منبع: خرداد

کلیدواژه: تلگرام دادستان فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ "کامران ملکی" در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان فردیس و اعلام شکایت مبنی بر اینک شاکی و پدرش در یکی از خیابان های فردیس در حال تردد بوده‌اند که توسط چند نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: در روزهای بعد نیز چندین نفر از شهروندان به کلانتری مرکزی فردیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی را مطرح که با توجه به حساسیت موضوع و افزایش احساس ناامنی بین شهروندان، تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان پرونده شدند که پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی متهم دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه هر ۲ متهم دستگیر شده پس از معرفی به دستگاه قضائی روانه زندان شدند، اظهار داشت: این افراد از اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناک شهرستان بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان گفت: امنیت شهروندان خط قرمر پلیس است و با سلب کنندگان آرامش و آسایش مردم بدون مماشات برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/.

کد خبر: 1229517 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • تلگرام تحت نظارت بلژیک
  • محکوم به قصاص در دزفول از چوبه‌دار رهایی یافت
  • بخشش حکم قصاص پس از ۲۳ سال
  • برادر همسر رهبری: به لحاظ عقلانی تلگرام باید بسته می‌شد | گفتم از نفسش بیندازید تا بگوید چشم!
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • پاسخ کوبنده دبیرکل جنبش "ابتکار ملی فلسطین" به جانبداری مجری بی‌بی‌سی در دفاع از اسرائیل (فیلم)