Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اراک - ايرنا - سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان مرکزي گفت: رومينگ کوه نور دو اپراتور کشور آغاز شده که بر اساس آن هم پوشاني 35 روستاي صعب العبور داراي پوشش اپراتور کوه نور فراهم شده است.

«لادن مهدوي هزاوه» روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: رومينگ اپراتورهاي تلفن همراه روي شبکه نورتل در استان مرکزي برقرار شده است که با عملياتي شدن رومينگ Voice واحد ارتباطات کوه نور با 2 اپراتور مخابراتي، 35 روستاي استان از خدمات مناسب برخوردار مي شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: تمام روستاهاي زير پوشش اپراتور نورتل در اين استان به رومينگ 2 اپراتور ارتباطي کشور متصل شده اند.
سرپرست اداره کل اطلاعات و فناوري اطلاعات استان مرکزي ادامه داد: شرکت ارتباطات کوه نور از سال 89 در قالب پروژه تامين خدمات اجباري روستايي براي تامين تلفن خانگي در مناطق کمتر توسعه يافته استان مرکزي و کشور، بر اساس پروانه صادره از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي شروع به فعاليت کرده و در آستانه چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي، طي تفاهم نامه اي با 2 اپراتور پيشتاز کشور، امکان ارتباط مشترکان را در مناطق روستايي فراهم کرده است.
مهدوي هزاوه اظهار داشت: بيش از 980 روستاي استان مرکزي در حال حاضر از اينترنت نسل جديد بهره‌مند است.
وي گفت: از مجموع يک هزار و 210 روستاي اين استان، يک هزار و 59 روستا داراي تلفن خانگي است و روستاهاي داراي ارتباط استان مرکزي نيز به يک هزار و117 روستا رسيده است.
يک ميليون 750 هزار مشترک فعال همراه اول، ايرانسل و رايتل در استان مرکزي وجود دارد.
3005/3075
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور نوشت:

«هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتور‌ها قرار شد ۴۰ درصد نیاز اپراتور، در تأمین مودم پروژه فیبر نوری، از داخل تأمین شود البته به شرطی که تا ۶ ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی/ شایعه ناخالصی سکه از کجا آغاز شد؟
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید