Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، باشگاه استقلال در این مدت با 10 مهاجم خارجی مذاکراتی را انجام داده است که 6 نفر از آنها در لیست وینفرد شفر بودند و 4 گزینه دیگر هم انتخاب مدیران باشگاه هستند. شایعه و گمانه‌زنی‌های زیادی  درباره گزینه مورد استقلال صورت گرفته است و در تازه‌ترین مورد صحبت از یک مهاجم 172 سانتی‌متری و 24 ساله ساحل عاجی است که در یک باشگاه اسکاتلندی بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمان کولیبالی که سابقه بازی در الاهلی مصر را هم در کارنامه دارد از سال 2018 در یک باشگاه اسکاتلندی عضویت دارد هرچند در آنجا نیمکت‌نشین است و فقط 2 بازی انجام داده است.

قیمت این بازیکن که در آکادمی سیه‌نا ایتالیا و ناتنهام هاتسبر انگلیس رشد کرده و سابقه حضور در تیم‌های بزرگسالان تاتنهام و باری ایتالیا را هم دارد حدود 200 هزار دلار است و به بودجه استقلالی‌ها می‌خورد اما مساله‌ای که در مورد این بازیکن وجود دارد تحت قرارداد بودن او است و تا تابستان 2019 بازیکن باشگاه پارتیک تیستل اسکاتلند به حساب می‌آید. مگر اینکه با توجه به عملکرد نه چندان خوبش در این تیم قرار بر جدایی او باشد. در غیر این صورت او هم گزینه کنسل‌شده آبی‌ها خواهد بود.

آقای زیر 23 سال‌های جهان

این مهاجم 23 ساله در جام جهانی زیر 17‌سال که سال 2011 در مکزیک برگزار شد نامی برای خود دست و پا کرد. او در 4 بازی و 357 دقیقه حضور در زمین، 9 گل به ثمر رساند و عنوان بهترین گلزن مسابقات را به دست آورد. ساحل عاج اما در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 3 بر 2 مغلوب فرانسه شد تا تعداد گل‌های کولیبالی روی عدد 9‌متوقف شود. این بازیکن سال گذشته هم جزو گزینه‌های استقلال بود که در نهایت مامه بابا تیام به استقلال آمد. جالب اینکه الحاجی گرو هم که اول فصل به استقلال آمد مانند کولیبالی از گزینه‌های مورد نظر شفر در زمستان سال گذشته بود. جالب اینکه برخی‌ها از نهایی شدن حضور این بازیکن در استقلال و حضورش در اردوی  ترکیه خبر می‌دهند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سردار آزمون در رم مشروط شد

مدیران باشگاه رم ایتالیا تنها در یک صورت قرارداد مهاجم ایرانی تیم خود را دائمی خواهند کرد.

به گزارش مشرق، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟