Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس یونان برای متفرق کردن صدها معلم معترض از گاز اشک آور استفاده کرده است.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، پلیس یونان روز جمعه برای متفرق کردن صدها معلم که در اعتراض به طرح های دولت برای تغییر روند استخدام در بخش دولتی تظاهرات کرده بودند، از گاز اشک آور استفاده کرد.

حدود دو هزار معلم معترض روز گذشته در شهر اتن پایتخت یونان تظاهرات کردند و با در دست داشتن پرچم های سرخ شعارهایی علیه سیاست های وزارت آموزش سردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس یونان در اطراف ساختمان پارلمان با تظاهرات کنندگان درگیر شد و مجبور شد برای متفرق کردن آنها از گاز اشک آور استفاده کند. گروهی از معترضان قصد داشتند به سوی ساختمان نخست وزیری حرکت کنند.

یونان از زمانی که در اواخر 2009 میلادی با بحران بدهی روبرو شده، استخدام در بخش دولتی را متوقف کرده است. سومین بسته نجات اقتصادی و مالی یونان از سال 2010 میلادی در ماه اوت منقضی شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پلیس یونان معلمان معترض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در این نوشته خود آورده است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی#فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص #حقوق_بشر، # حقوق_زنان و # آزادی_بیان را ندارند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • (ویدئو) پلیس آمریکا چادر دانشجویان معترض را به آب بست
  • مکزیک: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در آمریکا آمد؟
  • پلیس آمریکا چادر دانشجویان معترض را به آب بست | ویدئو
  • مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر در خصوص حقوق‌ بشر را ندارند+ فیلم
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حمله معترضان به بن گویر