Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه‌های کارمندان فدرال از دولت آمریکا به اتهام نقض قوانین کار فدرال شکایت کردند.

به گزارش ایسنا، این شکایت که در دادگاه رسیدگی به شکایت‌های فدرال آمریکا به ثبت رسیده، از سوی فدراسیون ملی کارمندان فدرال، انجمن ملی کارمندان دولتی، سازمان کارمندان سرویس هواشناسی ملی و نهاد حقوقی "اسنایدر اند اسوسیتس" که به نفع کارمندان فدرال فعالیت می‌کند، به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شکایت ۱۹ صفحه‌ای، دولت آمریکا را به نقض قانون معیارهای کار عادلانه با ملزوم کردن کارمندان برای کار، بدون پرداخت پایه حقوق و دستمزد اضافه‌کاری به آنان متهم می‌کند.

این نهادهای کارمندان در بیانیه‌هایی از سیاست‌های اخیر دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا برای تعطیل کردن بخش‌هایی از دولت انتقاد کردند.

به گزرش پایگاه خبری هیل، این تعطیلی امروز، شنبه طولانی‌ترین تعطیلی دولت آمریکا در طول تاریخ لقب می‌گیرد که حدود ۲۵ درصد از دولت فدرال را تحت‌الشعاع قرار داده است. با این حال کنگره و ریاست جمهوری هنوز برای بازگشایی این بخش‌های دولت به توافقی دست نیافته‌اند.

این اتحادیه‌ها در شکایت خود از دادگاه درخواست کرده‌اند که به دولت دستور دهد دستمزد کارمندانش را پرداخت کند.

انجمن ملی کارمندان کنترل حمل‌ونقل هوایی نیز از دولت فدرال بر سر این تعطیلی‌ها شکایت کرده و عدم پرداخت حقوق این کارمندان از سوی دولت را مایه به خطر افتادن امنیت مسافران در حمل‌ونقل ‌های هوایی دانسته است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، انجمن ملی کارمندان کنترل حمل‌ونقل هوایی نیز ملزم کردن ۱۶ هزار کارمند این بخش به کار بدون حقوق را نقض حقوق آنان بر اساس قانون اساسی دانسته و خواستار پرداخت دستمزد این کارکنان از سوی دولت شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آمریکا تعطیلی دولت ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه در حاشیه نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض اعلام کرد که چندین کشور اروپایی تا پایان ماه می (ماه آتی میلادی) دولت فلسطینی را به رسمیت می‌ شناسند.

خبرگزاری رویترز به نقل از مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این ارتباط اعلام کرد: انتظار می رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه می کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.

به گزارش العربیه، در ماه مارس، اسپانیا، ایرلند، مالت و اسلوونی اعلام کردند که به طور مشترک برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین تلاش خواهند کرد. این در حالیست که اشغالگران قدس مخالفت صریح خود را با با این اقدام اعلام کردند.

از سوی دیگر، پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا پیشتر گفته بود که انتظار دارد مادرید تا ماه جولای به رسمیت شناختن فلسطینیان را اعمال کرده و معتقد است به زودی یک «توده بحرانی» در اتحادیه اروپا وجود خواهد داشت که چندین عضو را برای اتخاذ موضع مشابه تحت فشار نیز قرار دهد.

کد خبر 6092324

دیگر خبرها

  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • احیا قنات‌ها در قم بی‌وقفه دنبال می‌شود
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • پیوستن رهبران فناوری دنیا به هیئت فدرال ایمنی هوش مصنوعی آمریکا
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها