Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@02:29:44 GMT

جشن بزرگ عروسک ها در اراک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۷۵۰۹

جشن بزرگ عروسک ها در اراک برگزار شد

جشن بزرگ عروسک ها به منظور حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، جشن بزرگ عروسک ها شامگاه گذشته (21 دی)  به منظور حمایت از کودکان سرطانی در اراک با حضور گسترده والدین به همراه فرزندان در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای 5 مرداد اراک برگزار شد.

 

در این جشن به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، کانون نواندیشان جوان فردا، موسسه حامی یار و تعدادی از دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، کودکان به همراه والدین خود حشور داشته و برنامه های شاهد و آموزشی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

شرکت کنندگان در این جشن شاهد نمایش عروسک ها و اجرای هنرمندان کشوری و استانی، موسیقی، گریم کودکان و برنامه های مفرح و شاد و اهدا جوایز بودند.

 

تمامی در آمد حاصل از فروش بلیط این جشن صرف هزینه های درمانی و کمک به کودکان مبتلا به سرطان در استان مرکزی هزینه می شود.

 

فرهاد نجفی، در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: هدف از برگزاری جشن عروسک ها، ارتباط از طریق عروسک ها با بچه ها بود تا بتوانیم با این عروسک ها روی بهداشت فردی، نظافت، رعایت مقرارات، نظم و انظباط و استفاده از وسایل شخصی و نحوه صحیح مصرف انرژی و ورزش و نشاط بچه ها کار کنیم.

 

دبیر موسسه نواندیشان جوان فردا با اشاره به اینکه بلیط این جشن به صورت دلخواه بود و خانواده های شرکت کنند با همت خود برای کودکان سرطانی اقدام به خرید بلط کردند، افزود: امروز استقبال بسیار خوب بود بچه ها شخصیت های عروسکی را بسیار دوست داشتند.

 

وی افزود: امید است که مسئولان هنرمندان را در راستای برگزاری این چنین برنامه ها بیشتر حمایت کنند تا کارهای فرهنگی، آموزشی و خیر بیشتری بتتوانیم در سطح استان و کشور انجام دهیم.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند نماز جمعه خراسان جنوبي دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی حضرت زینب س اصفهان اردبیل ایران مراجع و علماء کودکان سرطانی استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم وفناوری آنا، این فیلم بر محوریت پیام قرآنی آیه سه سوره طلاق که می‌فرماید: «ما روزی آدم‌ها را از جایی می‌فرستیم  که هیچکس تصورش را نمی‌کند» می‌پردازد.

فیلم «دست خدا»؛  ماجرای زنی سرپرست خانوار برای تهیه مایحتاج دوفرزند و پدر بیمارش است. این زن بعد از آنکه با بساط کردن عروسک‌ها سر خیابان درآمدی به دست نمی‌آورد، آخرین  تلاشش را برای تامین و تهیه غذا می‌کند؛ اما...!

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی علیرضا گلستان و تهیه کنندگی حکم علی احدی در تهران کلید خورد.

 بازیگران این فیلم مقداد اسلامی، اسما خواجه، رضا اناری، طاهر گلستان، آلا فتحی و... هستند.

سایر عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از: حجت بابایی گریم، میلاد محمدی مطلق تصویربردار، شهلا خداداد  صدابردار و نگار نورمحمدی طراح لباس.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش شستشوی دست و تغذیه سالم برای کودکان
  • جشن بزرگ دختر ماه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • ببینید | جشن بزرگ «دختر ماه» برگزار می‌شود
  • معلمان پرچم‌دار زنده نگه داشتن هویت ایرانی اسلامی در کودکان و نوجوانان هستند
  • بازارچه خیریه سازمان ملل به نفع کودکان جهان برگزار شد
  • نهنگ تک‌شاخ براق به فضا می‌رود
  • حل مشکل آلودگی هوای اراک نیاز به حمایت صنایع دارد
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش