Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهاجم کروات مدنظر سرمربی پرسپولیس، روز گذشته در محل اردوی تیم فوتبال سرخپوشان در کمپ اسپایر قطر حاضر شد.

 

ماریو بودیمیر هنوز قراردادی با سرخپوشان پایتخت امضا نکرده و قرار است به زودی به طور رسمی به جمع پرسپولیسی ها اضافه شود. جذب مهاجم خارجی، حضور علی علیپور و قابلیت به‌کارگیری ترابی، عالیشاه و سیامک در خط حمله ترافیک بالایی را در این خط ایجاد می‌کند اما سرمربی پرسپولیس در این سال‌ها نشان داده افزایش رقابت سبب می‌شود پرسپولیس زودتر به هدفش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما موضوعی که باعث نگرانی و حتی انتقاد نسبت به پرسپولیسی‌ها برای جذب این مهاجم شده قیمت بالای اوست که گویا 800 هزار دلار آب خورده و به عبارتی بیش از 10 میلیارد تومان آن هم در شرایط بد اقتصادی و مالی کشور و باشگاه پرسپولیس!

 

 

ترافيك خط حمله و افزايش رقابت

حضور عليپور و بودیمیر و قابليت به كارگيري ترابي، عاليشاه، شریفی و نعمتی در خط حمله، ترافیک بالایی را در اين خط ايجاد می‌کند. افزايش رقابت سبب می‌شود پرسپوليس به هدفش برسد

 

برانکو نشان داده که وسواس زیادی روی بازیکنانی که با نظر قطعی خودش اضافه می‌شوند دارد و مطمئنا بودیمیر نیز در نیم فصل دوم قادر است لیگ را تحت تاثیر قرار دهد.

 

ماریو بودیمیر پنجاهمین بازیکن خارجی و چهارمین بازیکن کروات پرسپولیس محسوب می‌شود، ماته دراگه‌چوویچ، لوکا ماریچ، بوژیدار رادوشوویچ و ماریو بودیمیر بازیکنان کروات باشگاه پرسپولیس در طول تاریخ هستند.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ماریو بودیمیر ورزشی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!

ماریو گومز افشاگری جالبی راجع به دوران حرفه‌ای خود انجام داده‌است

طرفداری | ماریو گومز، مهاجم سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در گفتگو با پادکست Viola news فاش کرد که در سال 2013، پیشنهاد رئال مادرید را برای پیوستن به فیورنتینا رد کرده است:

زمانی که از بایرن مونیخ جدا شدم، اتلتیکو مادرید پیشنهاد بسیار خوبی به من داد اما چون از دیگو سیمئونه می ترسیدم، آن را رد کردم. می دانستم که سبک بازی من به هیچ وجه با سبک فوتبال سیمئونه سازگار نیست. رئال مادرید هم من را به عنوان رقیب کریم بنزما می‌خواست. به خاطر دارم که کریم در آن زمان فرم چندان خوبی نداشت و باشگاه به دنبال خرید رقیبی برای او بود. کارلو آنچلوتی هم می‌خواست من را به پاری سن ژرمن ببرد.

می‌خواهی بگویی که برای پیوستن به فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردی؟

بله‌ همینطور است. رئال مادرید هم مثل بایرن مونیخ اداره می‌شود، یعنی یک نفر رئیس و همه کاره است و کسی نمی‌تواند در کار او دخالت کند. در بایرن مونیخ، اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه حرف اول و آخر را می‌زدند و من با آن‌ها به مشکل خوردم، تا جایی که تنها با یک دست دادن ساده از بایرن مونیخ جدا شدم. چون نمی‌خواستم این اتفاق با پرز هم تکرار شود، به رئال مادرید نرفتم. فیورنتینا در آن زمان می‌خواست یوونتوس را به چالش بکشد و پروژه آن‌ها برای من جذاب بود، به همین خاطر حاضر شدم با آن‌ها قرارداد امضا کنم.

گفتنی است ماریو گومز در جولای ۲۰۱۳ با قراردادی به ارزش 15.5 میلیون یورو از بایرن مونیخ به فیورنتینا پیوست. او در ۴۵ بازی برای بنفش‌پوشان، آمار ۱۴ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم
  • مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • پهپادهای مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن