Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@14:10:41 GMT

تا تحقق جامعه قرآنی فاصله زیادی داریم

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۷۹۰۲

تا تحقق جامعه قرآنی فاصله زیادی داریم

حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با بیان اینکه خدماتی که در این چهل ساله انقلاب انجام شده همه مربوط به نظام است، نه اختصاص به دولت خاصی اظهار کرد: امروز بسیاری از کشورها بر علیه انقلاب ایران در حال فعالیت هستند و اگر چه در عرصه اقتصادی مشکلاتی داریم اما حقیقتا مشکل در معیشت مردم است و ما از نظر اقتصادی در دنیا حرف‌های زیادی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به درخشش جوانان ایرانی در عرصه‌های مختلف افزود: در ذخایز نفت و گاز، معادن و بسیاری از منابع و علوم دیگر ایران در رتبه‌های بالایی در جهان قرار دارد و برخی فکر نکنند « مرغ همسایه غاز» است.
امام جمعه خوشاب با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بیان کرد: بسیاری از افراد به داشته‌های خودمان اعتقاد ندارند، در حالی که آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی دچار بحران‌های اساسی هستند.
وی با تاکید بر بحران‌سازی برخی از رسانه‌ها و کوه ساختن از کاه، تصریح کرد: این روزها حوادث بزرگی در جهان و در دل خود اروپا رخ داده است که بسیاری از این رسانه‌ها بی‌توجه از کنار آن عبور و برخی از مسائل جزئی و کوچک را در ایران مسئله اول دنیا معرفی می‌کنند که گاهی با واقعیت‌های جامعه فرسنگ‌ها کیلومتر فاصله دارد.
نماینده ولی فقیه در خوشاب با اظهار اینکه این نظام به برکت خون شهدا به اینجا رسیده عنوان کرد: پایداری نظام جمهوری اسلامی اتحاد و انسجام آحاد مردم با همدیگر است و امروز دشمن به دنبال تفرقه میان مسئولان و مردم است تا بتواند به اهداف خودش برسد.
وی با تاکید بر کنار گذاشتن اختلافات جناحی و جمع شدن زیر پرچم ولایت با بیان اینکه در زمینه قرآنی رشد خوبی داشتیم اما خواسته‌های رهبر معظم انقلاب محقق نشده است، اضافه کرد: ما قاری و حافظ قرآنی زیادی داریم اما باید جامعه قرآنی داشته باشیم و قرآن در عمل در جامعه پیاده شود.
دهقانی با اشاره به اینکه الفبای قرآن حفظ و قرائت قرآن است، گفت: برای رسیدن به عملکرد قرآنی در ادارات و ارگان‌ها در جامعه فاصله زیادی داریم و عملکردها 100 درصد اسلامی نیست و با معیارهای واقعی اسلام فاصله داریم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی شهرستان ها خوشاب قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان و کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم بیانیه‌ای صادر کرد.

 متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

گرامیداشت روزمعلم و روزجهانی کار و کارگرپیشرفت، رشد و تعالی نشأت گرفته از پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست. در هر جامعه‌ای که از فرصت فکر، اندیشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پیشرفت، رونقی مضاعف خواهد یافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود.

معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش، کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند.

حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد.

روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز ۱۲ اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسور تبریک و تهنیت می‌گوید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • معلمان و کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند