Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسین قبادی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: حضرت زینب کبری(س) اسوه ایثار و استقامت است. بانویی که با صبری عظیم مصیبت‌ها و ناملایمات واقعه کربلا را تحمل کرد و ضمن حفظ و دفاع از ارزش‌های مقدس اسلامی با خطبه‌های آتشین و افشاگرانه در به ثمر رساندن اهداف شهدای قیام عاشورا نقش موثری داشت و از بازماندگان آن واقعه دردناک به خوبی پرستاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) اسوه صبر و فداکاری است، افزود: حضرت زینب(س) توانست پس از واقعه عاشورا با رشادت‌های خود پیام کربلا و هدف امام حسین(ع) را جاودانه کند و کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود، دلالت بر این مهم دارد.
این مسئول بیان کرد: حضرت زینب(س) به‌عنوان قهرمان ‌میان زنان در طول تاریخ همچنان باقی می‌ماند و زنان باید از ایشان الگو‌گیری کرده و سعی کنند از ابعاد مختلف شخصیتی آن حضرت الگو‌گیری کنند.
این مسئول در ادامه از برگزاری جشن میلاد حضرت زینب(س) در بقاع متبرکه این استان خبر داد و افزود: به همین مناسبت مراسم جشن ولادت عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) در بقاع امامزادگان البرز برگزار می‌شود.
قبادی گفت: این مراسم در جوارآستان مقدس امامزادگان البرز بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی در نعت آن حضرت و مولودی‌خوانی توسط مداحان اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن معارف قبادی اوقاف جشن میلاد حضرت زینب امامزادگان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073864 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری