Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:55:44 GMT

رفع ترافیک خط میانی پدیده با جدایی خلعتبری

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۸۲۴۶

رفع ترافیک خط میانی پدیده با جدایی خلعتبری

ترافیک بازیکنان میانی تیم فوتبال پدیده پس از جدایی خلعتبری، تا حدود زیادی برطرف شده است.

به گزارش ورزش سه، خداحافظی محمدرضا خلعتبری با پدیده که شنیده می‌شود با رضایت یحیی گل‌محمدی متعاقب پیشنهاداتی که به این بازیکن رسیده همراه بوده را می‌توان اتفاقی خوب برای رفع ترافیک بازیکنان میانی این تیم دانست که غالبا هم بازیکنان جوان و آینده‌داری را به نیمکت چسبانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با اینکه پر واضح است که خلعتبری در نیم‌فصل اول یکی از بازیکنان کلیدی پدیده بوده و بار از روی دوش این تیم برداشته اما به نظر سرمربی پدیده در حالی دلش را راضی به جدایی خلعت با پیشنهاد خوبی که به وی شده کرده که با نگاهی به نیمکتی پر از بازیکنان میانی جویای نامش، برنامه‌ ویژه‌ای برای بازی گرفتن از نفراتی چون سعید صادقی، مهدی مهدی‌خانی و سینا زامهران دارد.

 

نیمکت‌نشینی این نفرات که با بار تجربی و دوندگی بی‌امان خلعتبری رقم خورده بود، حالا با رفتن او به ذوب‌آهن دست یحیی را باز کرده تا احتمالا با تغییرات کوچک در کمربند میانی بتواند بازی بیشتری به صادقی و مهدی‌خانی که در این فصل برای پدیده گلزنی هم کرده‌اند، بدهد.

 

محتمل‌ترین گزینه برای بازیکن جایگزین خلعتبری در میان بازیکنان پدیده به نظر محمد قاسمی‌نژاد می‌رسد که یحیی گل‌محمدی در بازی با سپاهان هم از او در این پست استفاده کرد و با رضایت کامل از او همراه بود و همین موضوع جا را برای دیگر بازیکنان میانی باز خواهد کرد.

 

گفته می‌شود پدیده برنامه‌هایی نیز برای جذب بازیکن دارد اما سرمربی پدیده پس از جذب یک گلر، به سراغ خط حمله خود خواهد رفت چراکه در نیم‌فصل اول بیشترین بار را هافبک این تیم در گلزنی بر دوش داشته و خط آتش پدیده به تنهایی نمره بالایی نگرفته است.

ذوب آهن اصفهان محمدرضا خلعتبری پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان محمدرضا خلعتبری پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاپلو، سرمربی سابق میلان، نسبت به عملکرد رافائل لیائو در این باشگاه تردید دارد و او را با جود بلینگام در رئال مادرید مقایسه می‌کند.

میلان برای دومین فصل متوالی هیچ جامی به دست نمی‌آورد. روسونری در دربی دوشنبه شب مقابل اینتر با نتیجه 2-1 شکست خورد و برای ششمین بار متوالی در دربی میلان با شکست سن سیرو را ترک کرد.

کاپلو به گاتزتا دلو اسپورت گفت: "در قسمت دوم فصل، میلان از کمک برخی از بازیکنان کلیدی برخوردار نبود: مایک ماینیان، تئو هرناندز، فیکایو توموری و رافائل لیائو. اگر آن‌ها ستون‌های آینده میلان باشند، فکر کردن به آینده سخت خواهد بود. اولین کاری که مدیران باید انجام دهند این است که بفهمند آیا این بازیکنان همچنان می‌خواهند بمانند یا می‌خواهند بروند. میلان به سه خرید نیاز دارد، یک مدافع میانی، یک هافبک میانی و مشخصاً یک مهاجم نوک."

لیائو پس از باخت میلان به اینتر و حذف از لیگ اروپا مقابل رم مورد انتقاد هواداران و رسانه‌ها قرار گرفته است.

کاپلو با بررسی عملکرد لیائو گفت: "لیائو پتانسیل فوق العاده‌ای دارد، اما هرگز نمی‌دانید که او چه نوع بازی‌ای انجام خواهد داد. به همین دلیل است که من در مورد او شک دارم. برای من باورنکردنی است که بازیکنی با این کلاس فاقد عزم و اراده‌ای باشد که من از بازیکنی مثل او انتظار دارم. به جود بلینگام در رئال مادرید نگاه کنید. تاثیر او تکان دهنده بود. با این حال، اگر لیائو و تئو هرناندز متوقف شوند، میلان 60 درصد از تیمش را از دست می‌دهد."

کاپلو همچنین درباره وضعیت استفانو پیولی در میلان گفت: "در هر صورت، هواداران باید قدردان پیولی باشند. او شایسته کسب یک اسکودتوی غیرمنتظره بود و میلان را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند."

دیگر خبرها

  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟