Web Analytics Made Easy - Statcounter

انوشیروان محسنی بندپی استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اخبار منتشره از وی در رسانه‌ها مبنی بر پیدا شدن منشأ بوی نامطبوع تهران را تکذیب کرد و گفت: در بازید از مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) درباره رفع بوی نامطبوع اطراف فرودگاه مطالبی مطرح شد که یکی از رسانه‌ها برداشت اشتباهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ برخی از رسانه‌ها صبح امروز به نقل از محسنی بندپی اعلام کردند که فاضلاب آرادکوه منشأ بوی نامطبوع روزهای گذشته تهران بوده است.

بیشتر بخوانید: گمانه زنی‌ها در خصوص انتشار بوی نامطبوع پایتخت منبع علمی ندارند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای پایتخت چگونه است؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۲ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد
  • وضعیت هوای پایتخت چگونه است؟
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت