Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی سایپا خبر برخی از رسانه ها مبنی بر تغییر قیمت محصولات این خودروسازی را رد کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، در حالیکه برخی از رسانه ها از تغییر قیمت محصولات زیر ۴۵ میلیون تومانی سایپا خبر می دهند، این خودروسازی خبرهای منتشر شده را تکذیب کرد.

 

روابط عمومی سایپا در گفت و گو با خبرنگار شبستان، اخبار خبرگزاری های تسنیم و باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر تغییر قیمت محصولات سایپا را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این خودروسازی اعلام کرد که مجوز افزایش قیمت محصولات خود را از دولت دریافت کرده اما در حال بررسی وضعیت تولید است تا بنابر شرایط تولید نرخ خودروهایش را افزایش دهد.

 

سایپا یادآور شد که دولت به این خودروسازی اجازه داده که محصولات زیر ۴۵ میلیون تومانی خود را تا ۳۰ درصد گران کند.

 

این شرکت تاکید کرد هنوز زمان مشخصی برای اعلام قیمت ها وجود ندارد اما در روزهای آینده تغییر قیمت های محصولات سایپا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

یادآور می شود، ایران خودرو از روز چهارشنبه محصولات زیر ۴۵ میلیون تومانی خود را گران کرده است.

 

دولت علیرغم اطلاع رسانی رسمی راجع به تغییر قیمت خودرو مجوز مربوطه برای گران کردن خودروهای داخلی را به خودروسازان ابلاغ کرده است./

پایان پیام/281

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند نماز جمعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مراجع و علماء مراجع اردبیل دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی خراسان جنوبی افزایش قیمت خودروهای داخلی گرانی محصولات سایپا قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، یکصد و دومین جلسه کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی به ریاست دکتر کشت‌کار قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه و با حضور اعضای کارگروه دوره ‌های کوتاه مدت و کمیته تعیین شهریه دانشگاه برگزار شد.

علیرضا خیابانی سرپرست دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه و دبیر کارگروه با اعلام این خبر به تشریح اهداف دوره پسیو فیبر نوری به عنوان یکی از دوره ‌های کاربردی مهم و مصوب این جلسه از کارگروه پرداخت و اظهار داشت: هدف از اجرای این دوره، آموزش کامل عملیات کامل کابل‌ کشی، مفصل‌ بندی، تست و راه ‌اندازی فیبر نوری است و شایستگی ‌هایی که مهارت‌ جویان با شرکت در این دوره کسب می‌ کنند شامل آشنایی با تجهیزات پسیو فیبر نوری، مراحل کار با دستگاه فیوژن و انجام عملیات فیوژن زنی و تست و اندازه ‌گیری میزان افت خطوط فیبر نوری و آشنایی با کارکرد قلم نوری و تجهیزات پسیو است و این دوره برای اولین بار تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان زنجان برگزار می شود.

سرپرست دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: علاوه بر این دوره، ‌مجوز دوره‌ های دیگری نظیر مدیریت منابع انسانی، تحلیل رفتار کارکنان با مدل دیسک، تولید گیاهان آپارتمانی و متصدی کافی شاپ صادر شده که علاق‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات و کسب اطلاعات بیشتر به پرتال دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی https://sto.uast.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6096890

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • روسیه مجوز استفاده از عکس محجبه در پاسپورت اتباع مسلمان را صادر کرد
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • همه چیز درباره رمز کارت سوخت
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟