Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام محمد علی انصاری مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان در  سفر خود به اردستان اظهار داشت: فضای مجازی استان اصفهان هیچگاه جدای از فضای مجازی کشور نبوده و یکی از استان های مهم کشور در تمام حوزه ها  مخصوصا فرهنگی و تبلیغی است.

وی افزود: در فضای مجازی تمام نقاط کشور به عنوان یک فرصت کارهای خوبی انجام شده و و سازمان ها، دستگاه ها و بخش های مختلف از این فضا استفاده های خوبی را می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در شورای فرهنگ عمومی استان چند جلسه در خصوص موضوع  فضای مجازی بحث شده و تصمیم گرفته شد تا کارگروهی به عنوان کارگروه فضای مجازی استان تشکیل شود که به زودی دستورالعمل های آن ابلاغ خواهد شد.

حجت الاسلام انصاری افزود: تمام دستگاه هایی که در فضای مجازی به نوعی نقش دارند عضو کارگروه پیش بینی شده هستند و در کنار آن از بخش های خصوصی، اشخاص، نهادها و انجمن ها یی که در این حوزه فعال هستند نیز شرکت دارند.

وی ابراز داشت: فضای مجازی در کنار تمام این خوبی ها، آسیب ها و مشکلاتی هم  دارد که از ناحیه دشمنان به ما تحمیل می شود ولی خوشبختانه در استان اصفهان نهادهایی که ناظر  بوده و باید با این آسیب ها مقابله کنند هوشیار و در کار خود بسیار جدی هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به ظرفیت بالای اصفهان در حوزه فرهنگ نظارت خوبی انجام می شود، گفت: آسیب در حوزه فضای مجازی  وجود دارد که امیدواریم با کمک مردم و اهالی رسانه شاهد باشیم که این آسیب ها به صفر برسد.

حجت الاسلام انصاری در پاسخ به  این سوال که متولی فضای مجازی در کشور کیست، گفت: فضای مجازی چون از بخش های مختلفی تشکیل شده است و بحث های فنی و سخت افزاری، تولید نرم افزار و تولید محتوا دارد می تواند متولیان متفاوتی داشته باشد.

وی ابراز داشت:  در این زمینه دستگاه های مختلفی همچون فناوری اطلاعات و وزارت فرهنگ و ارشاد به عنوان متولی فرهنگ و تبلیغ در کشور  بر تولید محتوا  نظارت  دارند و صدا و سیما، و سازمان تبلیغات  نیز مسئولیت هایی در این زمینه  دارند.

 

انتهای پیام/م

 

سفر مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان به اردستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد

تصویری از خیابانی در بروکسل پایتخت بلژیک در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است.  

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم