Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل راه‌آهن جنوب، گفت: در راستای اجرای دستور مدیرعامل محترم راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران مبنی بر بررسی‌های لازم در خصوص تحول ساختاری نواحی تاثیر گذار بر عملکرد سازمان و درآمدزا هیات کارشناسان تحول سازمانی راه‌آهن از اداره کل راه‌آهن جنوب بازدید به عمل آوردند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه‌آهن جنوب، عبدالکریم درویش‌زاده افزود: این هیات ضمن عزیمت به ایستگاه‌های بندر امام، ماهشهر، سر بندر، خرمشهر، میاندشت و اهواز از مبادی بارگیری، تشکیل قطارها، امکانات و ابزار تخلیه و بارگیری در ایستگاه‌های فوق بازدید به عمل آوردند و با تشکیل جلسات در سالن اجتماعات CTC راه‌آهن جنوب به بررسی راه‌ها کارهای افزایش ظرفیت با ساختار زیربنایی و امکانات موجود، نقاط قابل‌بهبود جهت دستیابی به اهداف سازمان و برنامه‌های ابلاغی و هم‌چنین وضعیت سیر قطارها، زمان سفر واگن‌ها و گلوگاه‌های موثر بر روند حمل‌ونقل پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه آهن جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش همکاری ها محور گفتگوهای مقامات طالبان و چین

امیرخان متقی، سرپرست وزارت خارجه طالبان در دیدار با جاو شینگ، سفیر چین در کابل گفته است: افزایش صادرات افغانستان به بیجینگ، پروژه مس عینک و سرمایه‌گذاری در بندر واخان نمونه بارز سیاست اقتصادی طالبان با چین است. 

در این نشست دو طرف درباره همکاری‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان افغانستان و چین نیز گفت‌وگو کرده‌اند.

پیش از این رسانه‌های چین گزارش داده‌ بودند که این کشور ممکن است هدف طالبان را برای اتصال افغانستان به اقتصاد چین از طریق بندر واخان برآورده نکند زیرا بیجینگ این پروژه را یک مورد مشکوک اقتصادی می‌داند و با احتیاط از آن استفاده می‌کند.

این پروژه حدود ۳۷۰ میلیون افغانی هزینه برمی‌دارد و از سوی حکومت پیشین برای جذب سرمایه‌های چین آغاز شده بود.

این جاده، واخان بدخشان را به سین کیانگ چین وصل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • افزایش همکاری ها محور گفتگوهای مقامات طالبان و چین