Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@17:44:59 GMT

ثبت نام ۱۶ هزار زوج در طرح همسفر تا بهشت

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۳۹۰۴۵

ثبت نام ۱۶ هزار زوج در طرح همسفر تا بهشت

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر سعید رضایی افزود: تاکنون بالغ بر ۱۶ هزار درخواست در سامانه ازدواج دانشجویی ثبت شده است که از این تعداد ۱۴ هزار زوج دانشجو مدارک خود را تکمیل نموده و بیش از ۱۰ هزار نفر مدارک‌شان تایید و ثبت نام آنها قطعی شده است.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی ازبیستم آبان ماه گفت: تاکنون استان تهران با ۲۱۸۸ زوج، بیشترین ثبت نام را در بین دانشجویان استان‌های مختلف کشور دارا بوده است و پس از آن، استان اصفهان با ۱۵۶۳ زوج و سپس استان یزد با ۹۴۹ زوج دارای بیشترین تعداد ثبت نام در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ثبت‌نام و پذیرش ستاد ازدواج دانشجویی کشور افزود در این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی حدود ۸۷۸۶ زوج از ثبت نام کننده‌ها دانشجویان مقطع کارشناسی، ۳۲۱۱ زوج از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، ۸۸۸ زوج از دانشجویان مقطع کاردانی و ۱۱۵۸ زوج از دانشجویان مقطع دکتری هستند.

وی افزود: در سامانه جدید ازدواج دانشجویی امکانی را فراهم نموده تا هر زوج با داشتن یک پنل کاربری یکپارچه و پس از انجام فرآیندهای تائید مدارک و قطعی شدن ثبت‌نام در صورت تمایل در آزمون درسنامه «زنان و مردان تفاوت‌ها و تفاهم‌ها» شرکت نمایند تا امکان انتخاب کاروان و اعزام به مشهد برای آنان به وجود آید که تا کنون ۲۴ کاروان در سایت ثبت نام نموده‌اند.

دکتر سعید رضایی اشاره کرد به همت کلیه همکاران ستاد ازدواج دانشجویی اعزام کاروان ها از ۹ دی ماه آغاز شده که تا کنون این ستاد میزبان چهار کاروان با مجموع ۷۷۶ زوج بوده است و تا تاریخ ۲۱ اسفند ماه ۲۰ کاروان دیگر هم به مشهد اعزام خواهند شد.

 

وی با اشاره به این نکته که طول مدت این سفر سه روز خواهد بود و شرکت‌کنندگان در این کاروان‌ها ضمن شرکت در جشنواره ۱۰۱ فیروزه از هدایا و جوایز و بسته‌های فرهنگی و مزایای ویژه همچون غذای متبرک حضرت رضا «علیه آلاف التحیة و الثناء» بهره مند خواهند شد.

مسئول ثبت‌نام و پذیرش ستاد ازدواج دانشجویی کشور همچنین یادآوری نمود مهلت ثبت‎نام در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی برای دانشجویان سراسر کشور تا پایان دی ماه خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ezdevaj.org در این طرح شرکت نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج استان اصفهان مردان مقطع کارشناسی ارشد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا

دانشجویان چندین دانشگاه در شهر واشنگتن آمریکا به دیگر معترضان ملحق شده و ضمن درخواست قطع روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار آتش‌بس دائم در غزه شدند.

به گزارش الجزیره، دانشجویی به نام «یاسمین» که تظاهرات را رهبری می‌کند، در خصوص مطالبات دانشجویان به این خبرگزاری گفت که آنان خواستار قطع رابطه با هر شرکتی هستند که به اسرائیل سلاح یا محصولات فناوری می‌فروشد.

به گفته او، معترضان همچنین خواستار لغو اتهامات علیه دانشجویان طرفدار فلسطین شده‌اند. وی تصریح کرد: «بسیاری از ما به دلیل اعتراض ساده با سرکوب، اتهامات و شنود از سوی دانشگاه‌هایمان مواجه هستیم».

امروز (پنجشنبه) یکی از مهم‌ترین مراکز تظاهرات، دانشگاه جورج واشنگتن در نزدیکی کاخ سفید است. گفته می‌شود صد‌ها معترض که برخی از آنان اساتید دانشگاه هستند، در پردیس مرکزی دانشگاه که حدود یک کیلومتری کاخ سفید واقع شده، تعداد زیادی چادر برپا کرده‌اند. 

در روز‌های اخیر صد‌ها دانشجوی آمریکایی در اعتراضات سراسری دستگیر شده‌اند، از جمله بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه کلمبیا، بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه امرسون، بیش از ۵۰ نفر در دانشگاه تگزاس در آستین، بیش از ۴۰ نفر در دانشگاه ییل و ده‌ها نفر دیگر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • دو گزینه کاخ سفید در مقابل اعتراضات دانشجویی
  • خیزش جنبش اصیل دانشجویی در آمریکا
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر