Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: حدود ۱۴ هزار ثبت‌نام در سامانه ازدواج دانشجویی قطعی شده است که با توجه به استقبالی که صورت گرفته، این تعداد افزایش پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام محمدمهدی صالحی، رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور در حاشیه ویژه برنامه فرصت عاشقی از مجموعه برنامه ‏های فرهنگی آموزشی پنجمین کاروان طرح ازدواج دانشجویی همسفرتا بهشت که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: امسال هم همچون سال‌های گذشته روند ثبت نام دانشجویان برای شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی آغاز شد و تا پایان دی‎ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صالحی با بیان این مطلب که امسال ۲ ماه زودتر روند ثبت نام آغاز شده است، تصریح کرد: توقع براین بود که از بازه زمانی بوجود آمده استفاده شود که تاکنون حدود ۱۴ هزار ثبت نام در سامانه ازدواج دانشجویی قطعی شده است که مطمئنا تا پایان مهلت ثبت نام با توجه به استقبالی که صورت گرفته است این تعداد افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور با اشاره به حضور بیش از ١٠٠٠ زوج در ۵ دوره برگزار شده از طرح همسفرتا بهشت، تاکید کرد: بنا به اعلام رسمی سامانه ازدواج دانشجویی مهلت ثبت نام برای شرکت در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت پایان دی ماه اعلام شده است و در پایان مهلت ثبت نام با توجه بر تعداد ثبت نام کنندگان نسبت به تمدید و یا عدم تمدید مهلت ثبت نام تصمیم گیری خواهد شد.

وی در ادامه گفت: مایه مباهات ما است که نتیجه بررسی‌های آماری و میدانی حاکی از این است که آموزش‌های ارائه شده در این دوره باعث کاهش قابل توجه تنش‌ها و آسیب‌های خانوادگی در بین زوجین شده است.

صالحی در پایان گفت: امیدواریم در راستای توسعه ازدواج بهنگام، آگاهانه، آسان و پایدارجوانان عزیز به خصوص دانشجویان پیش از پیش موفق باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دوره ازدواج دانشجویی در مشهد همسفر تا بهشت و ازدواج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۳۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهرعلیان ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه جوانی جمعیت که در فرمانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است و شاهد کاهش جمعیت در شهرستان قزوین هستیم.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین با تاکید بر اینکه باید بحران جمعیت در قزوین را جدی گرفت، افزود: تشویق جوانان به ازدواج در افزایش موالید و رشد جمعیت مؤثر است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اشتباه پیشین تفکراتی مانند «فرزند کمتر، زندگی بهتر» در بین جامعه نهادینه شده و باعث کاهش جمعیت در استان و کشور شده است.

مهرعلیان با بیان اینکه باید از فرصت باقیمانده برای پنجره جمعیت به بهترین شکل استفاده کرد، تصریح کرد: تغییر باورهای فرهنگی مردم و تشویق به ازدواج جوانان و فرزندآوری برای خلق یک زندگی با نشاط می‌تواند رشد جمعیت را در استان باعث شود.

وی بیان کرد: ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان قزوین است و همه باید خود را در این حوزه مسؤول بدانند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین تاکید کرد: یکی از ابزارهای ازدواج موفق و فرزندآوری آموزش مهارت‌های صحیح زندگی به نوجوانان و جوانان است.

وی در پایان یادآور شد: باید از همه ظرفیت‌ها برای جبران سال‌های از دست رفته در حوزه جمعیت استفاده کرد.

کد خبر 6097442

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • امروز، پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی
  • کاهش کم سابقه نرخ زاد و ولد در آلمان
  • نگاهی به تغییرات جدید در جامعه ژاپن با محوریت خانواده‌های ژاپنی